Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;166842 schreef : GefelICTeerd! (ik probeer elke keer weer wat nieuws te vinden
)
Hahaha, hij is fijn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Na mijn ontslag in 2009 ben ik vanmorgen weer aan het werk als Docent Agrarisch Techniek, afgelopen vrijdag hebben ze mij gebeld om een afspraak te maken voor een gesprek, die ik gisteren heb gehad en ik kon gelijk vandaag beginnen. yeehaa! :w00t:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
GEFELICITEERD!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;167829 schreef : Na mijn ontslag in 2009 ben ik vanmorgen weer aan het werk als Docent Agrarisch Techniek, afgelopen vrijdag hebben ze mij gebeld om een afspraak te maken voor een gesprek, die ik gisteren heb gehad en ik kon gelijk vandaag beginnen. yeehaa! :w00t:
Dit is behoorlijk balen. Ze zouden wat meer rekening moeten houden met iemand die eerst zijn auto-projecten wil afronden. Op zijn minst zouden ze je extra vrije dagen moeten geven. Er is ook totaal geen respect meer tegenwoordig........

Van harte gefeliciteerd. En ik hoop voor je dat je leuke, motiverende klaslokaalvulling krijgt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
world;166828 schreef : lastig uit te leggen in een oneliner, had voor de presentatie al 50 min nodig ipv de 30 min die oorspronkelijk ervoor stond.
Maar goed de de opdracht was: een nen norm, op het gebied van ict beveiliging in de zorg, te implementeren in een programma van een bekend anti-virus bedrijf. met dit programma is het mogelijk, doormiddel van technische en procedurele controles, te kijken of een organisatie voldoet aan een normering/wetgeving.
Hee wat cool! ik zit ook in die industrie. Ik studeer Medische Informatiekunde aan de UvA. wat jij daar beschrijft is een van m'n vakken.
Verder ben ik zelf werkzaam in de prenatale diagnostiek. En ben leverancier van een electronisch patienten dossier in de prenatale.