Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 20:10 #859919
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Net salarisonderhandelingen voor 2011 achter de rug, geen verhoging helaas...
(niet dat ik na hier net 1 maand werkzaam te zijn ?berhaupt verwacht had uitgenodigd te worden voor zo'n gesprek... :+)
W?l nog mee mogen delen in de bonus van 2010, dat was al helem??l onverwacht! Proeftijd redelijk geslaagd dus... op naar het dienstverband voor onbepaalde tijd dus!
(niet dat ik na hier net 1 maand werkzaam te zijn ?berhaupt verwacht had uitgenodigd te worden voor zo'n gesprek... :+)
W?l nog mee mogen delen in de bonus van 2010, dat was al helem??l onverwacht! Proeftijd redelijk geslaagd dus... op naar het dienstverband voor onbepaalde tijd dus!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-01-2011 20:25 #859923
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Congrats Jeroen!
Hopen dat dat "onbepaald" deze keer meer slaat op "langdurig" dan je vorige baan
Hopen dat dat "onbepaald" deze keer meer slaat op "langdurig" dan je vorige baan

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 21:11 #859928
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dat is wel wenselijk ja...

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 21:47 #859936
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dus met de BBQ meer zekerheid?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 21:56 #859940
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dat zijn de betere berichten Jeroen, fijn als je weer wat toekomst perspectief hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-01-2011 14:58 #859971
door V300 register
Dan heb ik best geluk gehad. ik durfde het hier eigenlijk niet te vermelden van tevoren, maaruuh... ik had vandaag mn laaste deel praktijkexamen :yesyes:
:yesyes:
!!!!!GESLAAGD!!!!!
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Niels;165205 schreef : Haha ja niet dus.
Het wordt 18 februari.
Dan heb ik best geluk gehad. ik durfde het hier eigenlijk niet te vermelden van tevoren, maaruuh... ik had vandaag mn laaste deel praktijkexamen :yesyes:
:yesyes:
!!!!!GESLAAGD!!!!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2011 15:02 #859972
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2011 15:16 #859973
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Van harte gefeliciteerd Wouter!
Dus jij komt vrijdagavond op de motor naar de vergadering?
Dus jij komt vrijdagavond op de motor naar de vergadering?

- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
13-01-2011 15:19 #859974
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Proficiat Wouter!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-01-2011 15:29 #859976
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd Wouter en veel plezier met motor rijden, heb me al vaker laten vertellen door motorrijders dat het een aparte ervaring is, de omgeving anders ervaart.
Heb je ook al een mooi pak en helm gekocht, en heb je al een motor of ga je er ??n voor losse dagen huren als het mooie weer er weer aankomt straks?
Heb je ook al een mooi pak en helm gekocht, en heb je al een motor of ga je er ??n voor losse dagen huren als het mooie weer er weer aankomt straks?
Moderators: Mark Smeets