Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Anyways, Steven: Gefeliciteerd! Welkom in de wereld van de poep- en plasluiers, slapeloze nachten, geweldige "eerste keer"-foto's en ontroerende momenten!
- V300 register
- Verbannen
-
Een zeer interessante opleiding lijkt mij dat. Verder zit ik wel in een ander vakgebied, namelijk elektrotechniek richting security.flyhart;167876 schreef : Gefeliciteerd @erick
Hee wat cool! ik zit ook in die industrie. Ik studeer Medische Informatiekunde aan de UvA. wat jij daar beschrijft is een van m'n vakken.
Verder ben ik zelf werkzaam in de prenatale diagnostiek. En ben leverancier van een electronisch patienten dossier in de prenatale.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Komt ik aan met m'n theorie?n over beleid :crazy1:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Mooiste vraag tijdens oefen "case". U rijdt met voetbalsupporters van Amsterdam naar Eindhoven. Allemaal blablablabla om je op het dwaalspoor te zetten. Een paar vragen. En dan de terugreis. De voetbalclub uit Amsterdam heeft verloren, de supporters waren ook nog eens te laat in de bus waardoor u in de knoei komt met uw rijtijden. U moet 3 kwartier pauze houden. De supporters zijn het hier niet mee eens en gaan vervelend doen. Op een gegeven moment hangt een supporter uit een dakluik. Wat doet u?
A. U springt direct achter uw stuur vandaan en trekt de supporter naar binnen en maant hem te blijven zitten.
B. U stopt uw bus op een veilige plek en wijst uw reizigers er op dat zij zich dienen te houden aan de regels die u heeft verteld voor vertrek van de rit. En dat u voor uw en hun veiligheid 3 kwartier pauze houdt. Per slot van rekening is uw taak het veilig en comfortabel vervoer van uw passagiers van A naar B.
C. U maant de supporter via de omroep op zijn plek te gaan zitten. Omdat de situatie uit de hand dreigt te lopen rijdt u maar gewoon in ??n keer door terug naar Amsterdam.
Uiteraard zaten er nog veel meer leuke vragen bij.
- V300 register
- Verbannen
-

Succes Kevin!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar dan krijg ik weer te horen dat ik niet klantvriendelijk werk! En dat zou dan weer schadelijk zijn voor het imago van het bedrijf....