lang leve de anwb..
- V300 register
- Verbannen
-
maar niks aannemen want anders laat je ' accoord' merken en zijn ze juridies klaar.. want je ging accoord :crazy2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Deze schrijfwijze werd niet gevonden in de Woordenlijst.
Bedoelde u misschien:
- akkoord [ak?koord] , het, akkoorden [ak?koor?den]
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
zelf heb ik er toen 2 genomen :wtf: ... zou ik van 2 dixleksies worden :wtf2:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
de onderhandelingen zijn nog steeds bezig..het is zeker een raar gegeven als je je eigendommen achter moet laten in het buitenland.ik had nog de redding van mijn ouders die nog een beetje ruimte over hadden voor het kinderstoeltje van mijn dochter..ik ben terug naar huis gegaan met de ice.,ik,vrouw,kind met kinderwagen en de rest van je bagage die in de volvo 360 ging..ik heb 2 dagen regelmatig te duur zitten bellen en internetten in oostenrijk..ik kreeg geen huur/leen auto i.v.m de drukte die er heerste..en ik moest dus ook uitleggen dat ik niet alleen in de auto reisde..elpee;131561 schreef : Jeroen ik blijf het vervelend vinden en ik ken nu het gevoel dat je spul achter moet laten. Ik heb nu alleen een tas met vuile was mee kunnen meenemen. Terwijl de rest allemaal ergens in Duitsland is achter gebleven.
Auto is van iemand die geen lid is(ik heb voor hem gebeld) die geen creditcard heeft(iemand anders had die wel) dus afwachten wat er nu gaat gebeuren. Je moet 10x vertellen dat je op de terugreis bent.
Maar drie jaar gratis lidmaatschap zou ik pas akkoord meegaan als de auto ook naar Nederland komt
ik ben voorlopig nog niet klaar met de anwb..racousho;131572 schreef : :wtf2:volgens mij pas andersom: wanneer de auto terug is , dan pas een compensatie voor het leed.
maar niks aannemen want anders laat je ' accoord' merken en zijn ze juridies klaar.. want je ging accoord :crazy2:
togch well om fier uur gecupasoupt?(nieuw nederlandse spelling)racousho;131659 schreef : Ik heb Luc gisteren een cup-a-soup gegeven ... dus die blijft nog wel even scherp :lol:
zelf heb ik er toen 2 genomen :wtf: ... zou ik van 2 dixleksies worden :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-