lang leve de anwb..

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2010 21:29 #812839 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic lang leve de anwb..
een extra compensatie van de anwb die het erg rommelig georganiseerde bende vind in hun eigen toko..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-01-2010 21:32 #812840 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic lang leve de anwb..
slim bekeken van de ANWB, zij leveren slecht werk, en omdat ze natuurlijk bang zijn dat je naar de concurrent gaat (routemobile, en er zou binnenkort nog een derde speler komen?), bieden ze je snel 3 jaar lidmaatschap aan zodat je nog langer aan ze vast zit. Heel slim bekeken.

Ik wist mijn reactie wel; ik wil geld zien ?n mijn lidmaatschap opzeggen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2010 21:35 #812842 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic lang leve de anwb..
Ik zou toch wel heel graag eerst m'n auto zien, hij's getaxeerd voor een goed bedrag en dat kan de repatriering nooit kosten.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-01-2010 21:44 #812844 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic lang leve de anwb..

huysmans;131468 schreef : Ik zou toch wel heel graag eerst m'n auto zien, hij's getaxeerd voor een goed bedrag en dat kan de repatriering nooit kosten.

Ja ik bedoelde met geld ook, de kosten voor het ophalen. Die auto ophalen doe ik zelf wel..

Dit is overigens ook de rede dat wij geen lid zijn van de ANWB. Pa is gelukkig handig genoeg alles zelf op te lossen, mocht ma of ik ooit ergens staan komt hij wel de auto afslepen of ter plekke repareren, hetzelfde geldt voor vakantie, de auto wordt ter plekke gerepareerd, of we halen zelf thuis een transporter mocht het nodig zijn. De besparing van 30 jaar geen ANWB lid zijn wegen wel op tegen een transporter huren :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2010 21:46 #812845 door V300 register
Zal toch nog een moeilijk verhaal worden voor de anwb met dat taxatie rapport. Er zit daar gewoon iemand die zegt, een 360 is het niet waard. Gezien de waarde op marktplaats en dan ben je klaar. Een andere auto met hetzelfde taxatie rapport (een kever) was waarschijnlijk wel geholpen.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2010 21:54 #812848 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic lang leve de anwb..

huysmans;131468 schreef : Ik zou toch wel heel graag eerst m'n auto zien, hij's getaxeerd voor een goed bedrag en dat kan de repatriering nooit kosten.

daarom ga ik ook eerst kijken bij de auto..:)..eerst nog vrij vragen.,deze dagen krijg ik ook terug qua kosten..

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2010 22:07 #812850 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic lang leve de anwb..
Moeten we met zijn allen een mailtje naar ANWB sturen. Ik ben lid van de vereneniging ANWB en mag mijn mening uitspreken.

Zoiets als: oude auto's niet terug, dan ook geen kilometerheffing..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2010 11:44 #812893 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic lang leve de anwb..
Toch vind ik dat de ANWB hier ten onrechte aan de schandpaal genageld wordt.
De gang van zaken omtrent deze 360 is natuurlijk niet normaal en dient uitgezocht te worden, maar de ANWB levert toch vooral goed werk.
Ik denk dat dit verhaal van Jeroen een uitzondering op de regel is.

Afgelopen zomer ging de accu van de Avensis kapot, net toen we in een tolpoortje in Frankrijk stonden. Auto gestart met startkabels, naar de dichtstbijzijnde camping gereden, ANWB gebeld, dezelfde dag nog kwam een monteur voorrijden met een nieuwe accu. Geplaatst, geprobeerd, accu voor half geld (slijtagedeel) en verder karren maar weer. Nauwelijks vertraging, snelle service en prima resultaat.

Tot nog toe hebben we geen van allen spijt van ons jarenlange lidmaatschap.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2010 11:48 #812894 door V300 register
Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen. Maar ik ga er wel vanuit dat mijn 360 in geval van pech terug komt naar Nederland. Ik ga nu serieus twijfelen. Ik ga in ieder geval een brief sturen met de vraag wanneer ze mijn auto eventueel niet terug zouden brengen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2010 12:07 #812897 door V300 register
Ik heb alleen zeer goede ervaringen met de ANWB. En laten we eerlijk zijn ook al zijn wij als kenners het er niet mee eens, de 300 serie is een ongewaarderde wagen ook voor de ANWB. Die maken gewoon een rekensom de dagwaarde is 1000 euro en vervoeren zoveel, totaal niet meer de moeite waard. En laten we wel wezen er kan wel een taxatie rapport bijzitten van 3750 er is niemand die er dat voor gaat geven.

Maar dat maakt niet uit, want hij is er wel op getaxeerd. Wat wel een nadeel is dat:

In de algemene voorwaarden staat dat de restwaarde van het voertuig hoger dient te zijn dan de transportkosten....

Het moeilijke eraan is dat hier het begrip restwaarde wordt gebruikt. De anwb zal aanvoeren dat, omdat de wagen nu stuk is de restwaarde dienshalve veel lager zal zijn dan de 3750. En ik denk dat het slepen van zo,n wagen in de duizenden euro,s komt op zo,n afstand.

Het is dus aan jouw, om aan te tonen dat de restwaarde veel hoger ligt, of vrijwel gelijk is aan het taxatierapport. Al met al, je hebt nog niet zomaar gewonnen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC