lang leve de anwb..
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 19:29 #629889
door J. Ruiter
lang leve de anwb.. is gemaakt door J. Ruiter
lang leve de anwb.,mijn rode 360 glt staat nu al ruim 5 maanden in het mooie en pitoreske oostenrijk te wachten op mij en de anwb.,nu wil het toeval komen dat mijn 360 glt geen auto waard mag zijn..:grr2:..gewoon om dat de anwb de auto te oud vind om nog terug te halen..ondanks alle pogingen wordt het nu waarschijnlijk een langslepend en vervelende rechtzaak om mijn geliefde 360 terug te krijgen..ondanks het taxatierapport van 3750 waarde..het mooiste moet nog komen.,een kennis van ons heeft een mini uit 1971 en stond ook met pech in het buitenland.,hij kreeg vervangend vervoer en de auto werd door zijn keuze van adres afgezet..deze werd wel geholpen en de auto werd een paar dagen later bij zijn huis afgezet..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-01-2010 19:33 #812801
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic lang leve de anwb..
Kun je de auto niet zelf gaan halen dan? En de kosten op de ANWB verhalen?
Er is vast iemand binnen de club met een trailer (Erik, en Erik O ook geloof ik?) Misschien mag je die lenen, renault ervoor en halen dat ding...
Er is vast iemand binnen de club met een trailer (Erik, en Erik O ook geloof ik?) Misschien mag je die lenen, renault ervoor en halen dat ding...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 19:37 #812804
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic lang leve de anwb..
dat ga ik wel proberen.,ik ga een autotrailer proberen te regelen bij een kennis waar ik het een ander nog van krijg..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 19:56 #812807
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic lang leve de anwb..
als je tegen anwb zegt dat je binnen 3 maanden de auto gerepareerd hebt en met nieuwe apk laat zien, dan moeten ze het doen.
Als jij dan geen apk hebt ben je verplicht de kosten van hun over te nemen van het sleepverhaal...
hebben wij u ooit laten staan?:crazy2:
vertel ze dat je club lid bent, een auto liefhebber, de telegraaf zo een brief schrijft met je drama... (hun gesprekken aan de telefoon nemen ze op, dus pas wel op wat en hoe je iets zegt he...)
succes!
Als jij dan geen apk hebt ben je verplicht de kosten van hun over te nemen van het sleepverhaal...
hebben wij u ooit laten staan?:crazy2:
vertel ze dat je club lid bent, een auto liefhebber, de telegraaf zo een brief schrijft met je drama... (hun gesprekken aan de telefoon nemen ze op, dus pas wel op wat en hoe je iets zegt he...)
succes!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 20:00 #812810
door J. Ruiter
dat is nu het probleem..4 maanden al geen apk meer en een zeurende rdw..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 20:04 #812812
door V300 register
gauw schorsen en je rechtsbijstand een aangetekende brief laten opstellen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 20:06 #812813
door V300 register
nou, maak ze duidelijk dat de anwb dwars ligt en aan de anwb dat rdw dwars ligt ... gaat een mooi verhaal worden zo.
mij hebben ze ook na aandringen uit het zuid Franse Migraine gesleept in de zomer 2008, daarna heeft Anjo nog mee gesleuteld bij Erik...
mij hebben ze ook na aandringen uit het zuid Franse Migraine gesleept in de zomer 2008, daarna heeft Anjo nog mee gesleuteld bij Erik...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 21:01 #812824
door V300 register
Het verbaasd me dat die wagen daar nu al 5 maanden staat, ik zou meteen de rechtsbijstand ingeschakeld hebben bij de eerste sputtering, zeker met een taxatie raport.
Nu de rdw vervelend doet, overleggen met de rechtsbijstand en ophalen die wagen. Daarna gewoon de kosten (brandstof en huur aanhanger en alle apk boetes die in de tussentijd zijn ontvangen) bij de anwb leggen en ze meteen wegens wanprestatie aanklagen.
Nu de rdw vervelend doet, overleggen met de rechtsbijstand en ophalen die wagen. Daarna gewoon de kosten (brandstof en huur aanhanger en alle apk boetes die in de tussentijd zijn ontvangen) bij de anwb leggen en ze meteen wegens wanprestatie aanklagen.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 21:02 #812825
door J. Ruiter
het rdw wil wel de auto schorsen.,maar nu ik de informatie die ik heb van de auto verstuurd heb naar het rdw gaan ze moeilijk doen..mijn das rectsbijstandverzekering heeft de anwb het vuur redelijk aan de voetjes gelegd..ik heb de boetes en andere kosten al bij de anwb neergelegd..de anwb heeft al ten compensatie 3 jaar lidmaatschap aangeboden inclusief europaservice met alles er op en aan..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2010 21:25 #812835
door V300 register
En ga je daar de rekeningen mee betaald krijgen en de wagen in nederland? (of is dat extra compensatie?)
Moderators: Mark Smeets