Bijna een jaar geleden

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-12-2008 21:00 #744447 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Bijna een jaar geleden
tsjah gezeur gezeur.. het valt opzicht wel mee. Eigenlijk is het alleen de overbuurvrouw.
Zij heeft een hele brede oprit van 9 meter (was vroeger een huisartsenpraktijk). Doordat er toendertijd zoveel auto's in de straat stonden, ivm vrije spreekuur ed. is er aan onze kant pakeerverbod gekomen. Naderhand heeft zij bijbetaald en kwam er aan 1 kant van haar oprit 1 meter extra pakeerverbod (dus aan de kant waar GEEN pakeerverbod is). Want dan kon ze beter afrijden van haar oprit (als je aan 9 meter ook niet genoeg hebt met een fiesta....) Maar nu kwam er dit jaar aan de andere kant van de oprit ook nog een halve meter pakeerverbod, waardoor er aan die kant nog maar 1 auto ipv 2 auto's konden pakeren.. Toen heeft haar buurvrouw gebeld en zijn de pakeerverboden aan beide kanten van haar oprit verwijderd (en heeft ze dus nog maar 9 meter ruimte om van de oprit af te rijden..) Nu denkt zij dat wij gebeld hebben en rijdt ze extra haar fiesta de straat op zodra wij wegrijden, zodat wij onze auto's helemaal niet meer kwijt kunnen.. En dat terwijl er op hun oprit makkelijk 4 auto's passen!! (ze hebben er maar 2).. En wij hebben niet eens gebeld daarvoor..!

achja, het was altijd al een raar mens...:S

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2008 12:52 #744555 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bijna een jaar geleden
Veel mensen hebben het over hangjongeren, marokanen en relschoppers. Maar deze mensen worden vaak vergeten. ZIJ zijn de ratten die een ander het leven zuur maken, moeilijk liggen te doen over de kleinste dingen en denken dat de wereld van hunzelf is. Gewoon kei-arrogante mensen die denken dat ze belangrijker zijn dan de rest en die waarschijnlijk weinig vrienden en familie overhebben vanwege hun hebzucht.

Zo hebben wij ook een overoveroverbuurvrouw die haar kleine autootje schuin voor ons huis in een parkeervak zet. En dan wel zo dat er geen auto meer bij past (het is eigenlijk een parkeervak voor slechts 1 auto, al past er onderhand een bus in). Ik heb nu de 343 en de 460 erin staan. Past netjes als ze beide met 1 wiel op de stoep staan. Eigenlijk is het dubbel parkeren maar aan de andere kant is, de enige persoon die er nadeel aan heeft, ikzelf (MIJN auto's staan klem en MIJN (onze) oprit is heel lichtjes geblokkeerd)
'T is wachten op een boete vanwege dubbel parkeren. Als zijn mijn buren blij met m'n oplossing..............behalve natuurlijk die ene buurvrouw die dat ene plek in beslag nam terwijl zij haar auto bij haarzelf op de werft had kunnen zetten.......

Al moet ik wel bekennen dat 't echt tijd wordt dat de 460 verkocht wordt :(.

v0lv0freak;80484 schreef : tsjah gezeur gezeur.. het valt opzicht wel mee. Eigenlijk is het alleen de overbuurvrouw.
Zij heeft een hele brede oprit van 9 meter (was vroeger een huisartsenpraktijk). Doordat er toendertijd zoveel auto's in de straat stonden, ivm vrije spreekuur ed. is er aan onze kant pakeerverbod gekomen. Naderhand heeft zij bijbetaald en kwam er aan 1 kant van haar oprit 1 meter extra pakeerverbod (dus aan de kant waar GEEN pakeerverbod is). Want dan kon ze beter afrijden van haar oprit (als je aan 9 meter ook niet genoeg hebt met een fiesta....) Maar nu kwam er dit jaar aan de andere kant van de oprit ook nog een halve meter pakeerverbod, waardoor er aan die kant nog maar 1 auto ipv 2 auto's konden pakeren.. Toen heeft haar buurvrouw gebeld en zijn de pakeerverboden aan beide kanten van haar oprit verwijderd (en heeft ze dus nog maar 9 meter ruimte om van de oprit af te rijden..) Nu denkt zij dat wij gebeld hebben en rijdt ze extra haar fiesta de straat op zodra wij wegrijden, zodat wij onze auto's helemaal niet meer kwijt kunnen.. En dat terwijl er op hun oprit makkelijk 4 auto's passen!! (ze hebben er maar 2).. En wij hebben niet eens gebeld daarvoor..!

achja, het was altijd al een raar mens...:S

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2008 15:35 #744590 door V300 register
Ik ken het, gezeur over 3 wagens voor de deur (waarvan 2 op m'n oprit en 1 overdwars voor m'n eigen auto's... in een dode hoek waar niemand kan komen)
Druk dreigen, politie erbij... niets aan de hand, 2 op eigen terrein mag natuurlijk een dat die 1e er dwars voor staat, geen enkele hinder. (vrachtwagens kwamen goed door het hofje, d'r daihatshoe niet...)

Oh, dat was meteen over toen ik d'r remmen gefixt had. Piepte, moesten nieuwe op... volgens de garage... achterplaat bijbuigen zodat die niet meer aanliep was voldoende. (heeft me zelfs nog een schilderij opgeleverd)

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-12-2008 22:35 #744823 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Bijna een jaar geleden
geen gezeik gehad met 4 auto's voor de deur...

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-12-2008 13:50 #744857 door Mark Smeets
nu dus geen 4 auto's meer, was het maar tijdelijk?
kijk, bij ons weten ze gewoon dat het er in de toekomst misschien ook wel 6 kunnen worden..:+

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-12-2008 21:19 #744913 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Bijna een jaar geleden
nee,heb er nu nog maar 3..en een seat marbella is geen auto..

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2008 21:51 #744917 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Bijna een jaar geleden
Nog geen problemen met de buurt gehad, ook niet als ik de auto met tandemasser in de straat parkeer.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
25-12-2008 15:35 #745329 door Mark Smeets

v0lv0freak;80237 schreef : sorry, mijn 360 is al een wagentje erbij..
en helaas heb ik niet zulke fijne buren als Jeroen.. ze klagen nu al met 5 auto's :snif:

Om hier nog even op terug te komen..
Dit vond ze niet leuk, 4 auto's voor haar deuren:

Overigens staat haar huis nog steeds te koop! Niemand interesse om onze overburen te worden? ;D
Dit was een uitzondering, normaal staan er maar 3 auto's, waarvan 2 van ons :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-12-2008 23:35 #745359 door V300 register
Ik heb dus wel meegemaakt dat ruitenwissers, antennes en spiegels werden vernield door iemand in de buurt die mijn hobby niet kon waarderen. Ik had liever een klagend iemand gehoord, want het is echt niet cool als je weg wilt en het regent en je er achter komt dat er geen ruitenwissers meer op je auto zitten.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-12-2008 01:52 #745364 door Mark Smeets
Nouwja mijn moeder verdenkt haar ook.. ik twijffel eerlijk gezegd.. maar het zou kunnen!
- jaren geleden, met carnaval, alleen onze 2 Volvo's (ja toendertijd nog maar 2 :crazy2: plus een VW :p) waren bekrast met een sleutel..
- ook een aantal jaren geleden zijn de ruitenwissers van de koplampen gejat.. maar dit was wel netjes eraf gehaald, niks was kapot...
- 2 jaar terug, spiegel eraf getrapt, maar dit is zij waarschijnlijk niet geweest, omdat er door het hele dorp een 'spoor' was met afgetrapte spiegels..
- 2 maanden geleden, mijn spiegel eraf.. zou zij wel geweest kunnen zijn...

Alleen het 3de incident is zij met zekerheid niet geweest.. het eerste en laatste incident zijn wel verdacht.. maar bewijzen heb je nooit...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC