Bijna een jaar geleden
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gelukkig ben ik niet de enige die bewust voor een 300 gekozen heeft.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
(0301-0123: 2003-januari, de 123e aanmelder totaal
)Inmiddels dus alweer 6 jaar, ik behoor hiermee geloof ik al aardig tot het groepje "clubdino's"
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;80047 schreef : Tsjah en zo is het bij mij ook gegaan..
In het begin vond ik het zelfs een beetje jammer dat die 360 er kwam:no_comment: Ik had veel liever een blauwe 480 2.0 of turbo gehad.. Overigens is dat nog steeds mijn droomauto, maar dat is ie al vanaf mijn 8ste ofzo en zal hij ook altijd blijven:halo: (alhoewel, een C30 T5 met bodykit in 2-tone... *kwijl*
Maar je gaat er maar het beste van maken.. kijken of je nog een bodykit vind en dan opeens kom je dit forum tegen.. en opeens ontdek je hoe gezellig 300-rijders zijn en dat er nog veel meer 'jonge' mensen in rond rijden :wtf: En langzaam maar zeker begin je de auto zelfs mooi te vinden! (en beginnen 'buitenstaanders' je voor gek te verklaren :humor: )
tsjah zo gaat dat.. Goed gedaan jongens![]()
Ik heb nog wel een 460 Turbo staan....... geen 480 maar wel turbo en met bijna alle opties....misschien een leuk wagentje voor erbij? Ik moet er namelijk van af........
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ovlov 3.6L;80226 schreef : Ik heb nog wel een 460 Turbo staan....... geen 480 maar wel turbo en met bijna alle opties....misschien een leuk wagentje voor erbij? Ik moet er namelijk van af........
sorry, mijn 360 is al een wagentje erbij..
en helaas heb ik niet zulke fijne buren als Jeroen.. ze klagen nu al met 5 auto's :snif:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Misschien moet je een grote hal in DSL kopen/huren.
- Mark Smeets
- Moderator
-
momenteel staan er al 2 auto's onder een hoes.. deze week komt daar nog een 3de bij! (2 auto's geschorst, 1 is oldtimer)...
Aan de 360 zit veel werk (14 dagen lassen, 14 dagen onderhoud / extra's inbouwen is de schatting!)
Maar een loods is ook niet gratis en zo goed gaat het momenteel ook niet op het werk bij pap..
overigens klagen deden ze vroeger al bij 3 auto's, minder hebben we nooit gehad, op een korte tijd na..
Maar aangezien er maar 1 auto + aanhangwagen op de oprit passen (met een beetje duwen 2 auto's + aanhanger) en de garage voor de fietsen is, staan er nu 4 auto's op de straat.. Daar is niet iedereen even gelukkig mee...
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik woon in een hofje/doodlopend straatje en de hoek daarvan is ideaal om mijn groene 343 neer te zetten. De buurman echter heeft aan tien meter uitrijruimte niet genoeg en heeft er bezwaar tegen als ik 'm er neer zet.