Bijna een jaar geleden
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Is dat even tegengevallen, nu 4 auto's verder dit jaar :')
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Alex;79959 schreef : wat zul je er trots op zijn dan... haha.. ;p
Om goed over de situatie te kunnen oordelen moet je op de hoogte zijn van wat er allemaal is gebeurd.
Ik heb nu z'n tweelingbroertje, maar dan iets rijker uitgerust. Daar ben ik nog trotser op.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;80014 schreef : Om goed over de situatie te kunnen oordelen moet je op de hoogte zijn van wat er allemaal is gebeurd.
Hij was toch heel erg "krokant"?

Als de gaten in de bodem groot genoeg waren geweest, had je er een Fred Flinstone-Volvo van kunnen maken. Is zo'n 343 toch nog milieuvriendelijker dan alle moderne auto's bij elkaar.:humor:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Stefan;80024 schreef : Hij was toch heel erg "krokant"?
Jep. En de zijkanten waren heuvellandschappen. Vooral rechts...
Stefan schreef : Als de gaten in de bodem groot genoeg waren geweest, had je er een Fred Flinstone-Volvo van kunnen maken. Is zo'n 343 toch nog milieuvriendelijker dan alle moderne auto's bij elkaar.:humor:
Had bijna gekund. Met alleen handen. Op het laatst wilde hij trouwens maar moeilijk starten.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;79681 schreef : van 0,0 interesse en een "ouwe opabak rijden" tot een soort van passie voor de auto,
Ik ben echt een van de weinigen die niet met dit begrip 300 is gaan rijden. Ik kocht zonder enige kennis van zaken in 1994 een 340 met twee liter blok er in en in mijn beleving was het een politie auto. Wat ik ook zei als mensen vroegen wat voor auto het was. Maar toen kon men de politie auto nog herinneren. Nu niet meer.
Het "oude oma of opa bak" begrip is pas bij mij gaan leven nadat ik lid werd van de club in 2002. Ik moet het ook beamen want hij werd veel gekocht door de wat oudere generatie. Gelukkig maar want dat geeft dat hij vaak goed is onderhouden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Frans;80045 schreef : [...] Ik moet het ook beamen want hij werd veel gekocht door de wat oudere generatie. Gelukkig maar want dat geeft dat hij vaak goed is onderhouden.
Ja...
...en dat hij nogal eens half in de prak wordt gereden zoals de GK-54-NN:cry:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Tsjah en zo is het bij mij ook gegaan..AvdAkker;79681 schreef : van 0,0 interesse en een "ouwe opabak rijden" tot een soort van passie voor de auto
In het begin vond ik het zelfs een beetje jammer dat die 360 er kwam:no_comment: Ik had veel liever een blauwe 480 2.0 of turbo gehad.. Overigens is dat nog steeds mijn droomauto, maar dat is ie al vanaf mijn 8ste ofzo en zal hij ook altijd blijven:halo: (alhoewel, een C30 T5 met bodykit in 2-tone... *kwijl*

Maar je gaat er maar het beste van maken.. kijken of je nog een bodykit vind en dan opeens kom je dit forum tegen.. en opeens ontdek je hoe gezellig 300-rijders zijn en dat er nog veel meer 'jonge' mensen in rond rijden :wtf: En langzaam maar zeker begin je de auto zelfs mooi te vinden! (en beginnen 'buitenstaanders' je voor gek te verklaren :humor: )
tsjah zo gaat dat.. Goed gedaan jongens
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;80047 schreef : Maar je gaat er maar het beste van maken.. kijken of je nog een bodykit vind en dan opeens kom je dit forum tegen.. en opeens ontdek je hoe gezellig 300-rijders zijn en dat er nog veel meer 'jonge' mensen in rond rijden :wtf: En langzaam maar zeker begin je de auto zelfs mooi te vinden! (en beginnen 'buitenstaanders' je voor gek te verklaren :humor: )
tsjah zo gaat dat.. Goed gedaan jongens![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoorden voor mezelf!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;80014 schreef : Om goed over de situatie te kunnen oordelen moet je op de hoogte zijn van wat er allemaal is gebeurd.
Ik heb nu z'n tweelingbroertje, maar dan iets rijker uitgerust. Daar ben ik nog trotser op.
ik ben op de hoogte, er staat een knipoogje bij... }