Wii / computerspelletjesnostalgie
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Heb wel super veel spellen, sommige zijn echt te grappig

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Doe mij maar gewoon een dikke PC, ik heb helemaal niks met consoles... (ik kan echt niet gamen zonder muis en toetsenbord...)antiekeradio;76164 schreef : zijn er nog meer V3C-ers met een Nintendo Wii??
zoja; consolecodes uitwisselen?
Wat bereik je met het uitwisselen van consolecodes?
- V300 register
- Verbannen
-
Als 2 wii eigenaren mekaars consolecode hebben, kunnen ze berichten (soort emails) sturen, en bij sommige spellen tegen elkaar spelen via online multiplayer.
- V300 register
- Verbannen
-
Daarvoor speelde ik altijd PC-spellen, alleen wordt m'n laptopje te oud voor nieuwe vette spellen. Ski or Die , Winter Games , Prince of Persia , Wolfenstein 3D , Doom , Duke Nukem 3D , Worms , Grand Prix 2 , Return to Castle Wolfenstein , Medal of Honor , Operation Flashpoint: Cold War Crisis zijn mijn klassiekers.
Vroeger begonnen op de Sinclair ZX Spectrum van m'n pa, werkte ook met cassettebandjes. En nu ik aan het opzoeken ben welke spellen ik gespeeld zou kunnen hebben, dan kan ik me deze nog levendig herinneren: River Raid , Cookie , Pssst en Grand Prix Circuit . Geweldig.
- V300 register
- Verbannen
-
De muziekjes en het diepe bromgeluid van de 5 1/4 inch floppydrive heb ik altijd nog goede herinneringen aan :+
Zie wel dat de interface er op ze ZX spectrum nog iets gaarder uitzag..

destijds ook populair; motor racen!! of beter gezegd: Super Hang-On !!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Later speelde ik veel Stunts . Racen en springen. Er zat zelfs een trackeditor bij. Geweldig!
(Het gaat hier al lang niet meer over de Wii, topictitel aanpassen?)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Heeft iemand Mafia trouwens? Enorm geweldig spel, speelt zich af in de jaren '30, '40, '50 (naarmate het spel vordert). Fantastische graphics en auto's, heel realistisch weggedrag, zelf schakelen, richting aangeven e.d. Super!:w00t:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
manhunt 2 heb ik besteld voor de ps2. die ga ik net als deel 1 op eenzame donkere avondjes uitspelen:+
gta reeks, gran turismo reeks, nfs reeks, black, XIII, killzone, ghost recon reeks, splinter cell reeks, moto gp 3&4 etc etc..
m'n games bestaan voornamelijk uit racers en shooters, al moet ik toegeven dat ik ook spongebob in de kast heb staan:D
- J. Ruiter
- Verbannen
-