Zonnetje
- V300 register
- Verbannen
-
Je hoort de erigste verhalen altijd remmen die aangelopen zijn, benzine die niet meer werkt (overigens zit er nog een tank benzine in van 1.25 per liter van 1 jaar terug op de ring van turnhout gekocht bij kortingpomp)
Dus ja de benzine zal ook wel dood zijn (had ik wel iets bijgegooid dat die er 2 jaar tegen kon maar je weet maar nooit)
Ik draaide de sleutel om en hij klonk als een naaimachine je zou denken dat die 1 uur geleden nog voor het laast is gestart, in 1 keer vloog die aan als een zonnetje....
Ben ik wel blij mee want ik heb nu in de vakantie al een aantal maanden gewerkt om geld bij elkaar te krijgen, zodat ik nu ook vrij snel wat laswerk kan laten doen. Niet voor deze apk overigens, maar bij de vorige apk zou het waarschijnlijk afkeur worden.
Ben er wel blij mee! Vraag me af, of alle autoos van die leeftijd tegen de 25 dus in een keer starten na 1 jaar stil te hebben gestaan. Heeft dat niks met de kwaliteit van de motor te maken? Of doen alle autoos dat gewoon?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
+ de olie wordt er niet beter op in een jaar stilstaan, je rubbers/afdichtingen ook niet - dus de smering zal minder goed zijn!
- V300 register
- Verbannen
-
wil zeggen dat de afdichtingen van de carburateur en benzinepomp goed in orde zijn.
vaak moet een benzinepomp eerst de benzine vanuit de tank aanzuigen als de wagen lang stilgestaan heeft. dat is ook vrij normaal; is pas een probleem als dit al na een dag of wat stilstaan optreedt.
wat de werkdrukte bij Erik er mee te maken heeft, snap ik niet helemaal; maar misschien bedoelt hij te zeggen dat er toch wel veel aan geklust wordt
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Heb enkel dan wel die voorpoot nodig die kom ik dan wel ophalen das geen probleem toch?
Ja wouter er is nogal werk aan. Zo is de kokerbalk zo gelast dat die eigenlijk er niet uitziet. OOk zat die niet goed vast. Dat laaste is voor de keuring nog gedaan door een kennis van mij, om hem maar door de apk heen te krijgen.
Omdat die binnen heeft gestaan is er niks veder gaan roesten, maar volgend jaar zal dus heel die balk vervangen moeten worden ik hem hem trouwens compleet op zolder liggen, dus das gemak.
Opzich is het wel een leuk karretje aan het worden, maar het was eerst echt gewoon een barrel.... Maar je kunt van een barrel echt iets goed en leuks maken, alleen achteraf is het echt slimmer om iets anders te kopen via marktplaats (of leden) omdat dat financieel veel antrekkerlijker is. Ju kunt in een barrel 1000 euro stoppen en dan zeggen nu is het een leuk karretje dat is dan ook zo, maar voor 1000 euro heb je wel een hele mooie nieuwe 340....
(1000 euro is dus met nieuwe gebalanceerde automaat, nieuwe koppeling, spuitwerk, schokdempers, laswek, vario riemen ect ect)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hoe wil je dat doen zonder te starten?slb_340;63914 schreef : Hm niet slim om 'm in 1x te starten.. beter eerst oliedruk opbouwen enzo.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-