Wie rijdt er beter
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;42396 schreef : Ik zeg niks :nono: Ik heb een visje achter op de auto noch lange tenen :halo:
Edit: Bovendien ben ik het er wel mee eens
Ghehe onbewust heb ik geloof ik wat losgemaakt
Even nog achteraf: ik had het niet over gelovigen in het algemeen, maar over Indiase mensen... Bij mijn weten crossen visjesmenschjes niet zonder licht, zonder vering, over een bobbelige weg met bochten die te smal is voor de auto zelf laat staan dat ze kunnen inhalen, op snelheden die je hier normaal alleen op het Circuit mag :wtf2:Maar Conrad, jij gaat toch niet zo'n visje op je auto plakken he?
Toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;42493 schreef : Ghehe onbewust heb ik geloof ik wat losgemaakt
Even nog achteraf: ik had het niet over gelovigen in het algemeen, maar over Indiase mensen... Bij mijn weten crossen visjesmenschjes niet zonder licht, zonder vering, over een bobbelige weg met bochten die te smal is voor de auto zelf laat staan dat ze kunnen inhalen, op snelheden die je hier normaal alleen op het Circuit mag :wtf2:
Dat was al duidelijk, hoor
Het ging over de Indianen :halo: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;42493 schreef : Ghehe onbewust heb ik geloof ik wat losgemaakt
Even nog achteraf: ik had het niet over gelovigen in het algemeen, maar over Indiase mensen... Bij mijn weten crossen visjesmenschjes niet zonder licht, zonder vering, over een bobbelige weg met bochten die te smal is voor de auto zelf laat staan dat ze kunnen inhalen, op snelheden die je hier normaal alleen op het Circuit mag :wtf2:
Maar Conrad, jij gaat toch niet zo'n visje op je auto plakken he?
Toch?
ben jij helemaal ziek in je hoofd geworden
dat zou ik kei hard weigeren.. denk eerst eens aan een bepaald groen beestje die van frits is?
- V300 register
- Verbannen
-
'k kom er net vandaan... en echt iedere weg met flitspalen, overal 100 en dan netjes afremmen voor dat apparaat, 10meter erna plank gas erop..... veilig
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
haha idd, ik vertrouwde ook volledig op hem... mooi met de stroom mee rijden noemen ze datantiekeradio;42630 schreef : yep.. essentieel onderdeel van de stratenkennis he....
- V300 register
- Verbannen
-
Da's hier de lokale manier ja, als ik achter een taxi zit rijd ik ook gewoon mee:D Bovendien zijn de (meestal)heren altijd wel op de hoogte van mobiele flitsers of lasers:DKonradW;42600 schreef : nieuwe ingeving
taxi chauffeurs in rotterdam!
'k kom er net vandaan... en echt iedere weg met flitspalen, overal 100 en dan netjes afremmen voor dat apparaat, 10meter erna plank gas erop..... veilig
- V300 register
- Verbannen
-
Fransoosjes: - Asociaal, bumperklevend en gewoon niet oplettend
Duitsertjes: - Houden rekening met je
Zweden: Erg rustig
Nederlanders: Het lijkt wel alsof een groot percentage zn rijbewijs bij de kruitvat heeft gekocht!
Oostenrijkers: Letten goed op, maar als ze de weg kennen dan scheuren ze toch best wel door.
- J. Ruiter
- Verbannen
-