Wie rijdt er beter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2007 22:03 #693207 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie rijdt er beter
idd, t zijn juist meestal de achterlijke arrogante balletjes die zo reageren, aangezien ze denken dat doordat ze wat geld hebben, ook een speciaal voertuig hebben..
zo ook de zoon van de directeur van m'n vorige stage bedrijf... meneer reed een s60
en maar scheuren en doen. wekelijks briefjes van de overheid op kantoor, maarja de auto was toch van de zaak.
dat jong zat ook telkens als ie aangehouden werd te bleren over dat het makkelijk kon met die auto.
daarbij zijn de mercedesrijders nog beschaafd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2007 23:45 #693219 door V300 register
Ik ben wel eens in India geweest, niet zelf gereden maar getaxied.

TOTALE CHAOS, men bumperkleeft, men gebruikt geen richtingaanwijzer, toetert er op los.

Daarnaast de gewoonte om mensen in karren te vervoeren die in NL nog niet eens voor vee geschikt geacht zouden zijn.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 12:14 #693233 door V300 register
Ik vind inderdaad dat leaserijders de goede naam van De Volvo Rijder bezoedelen... vooral de laatste paar jaar neemt het aantal volvorijdersdieeigenlijkeengolfjehaddenmoetenhebbenalsjenaarderijstijlkijkt hard toe :(

grilkip;42356 schreef : Ik ben wel eens in India geweest, niet zelf gereden maar getaxied.

TOTALE CHAOS, men bumperkleeft, men gebruikt geen richtingaanwijzer, toetert er op los.

Daarnaast de gewoonte om mensen in karren te vervoeren die in NL nog niet eens voor vee geschikt geacht zouden zijn.

Weet je waardoor dat komt?
Een grenzeloos vertrouwen in hun God! God beschermt ons wel, en als we onszelf doodrijden was het waarschijnlijk onze tijd, we waren toch wel gegaan ;) malloten...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 14:00 #693241 door V300 register
oh, nou wordt de discussie echt leuk :)

ik onthou me in kringen van volvo rijders meestal van dit soort uitspraken (ivm de lange tenen van sommigen die met een visje achterop rondrijden,etc...)

maar achterlijk is het wel ja...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 14:33 #693243 door V300 register
volvo rijders? Je zou voor de grap eens een universele garage binnen lopen, en hun mening over volvo-rijders vragen. De kwik-fit waar ik werk ook, en ik zelf inmiddels ook.

Volvo rijders zijn over het algemeen het meest gepassioneerd over hun auto. Maar ze willen doorgaan het beste onderhoud, voor de ?ller goedkoopste prijs, en owee als er dan ook maar 1 dingetje een klein beetje anders verloopt.

vb: S60, niet-lease auto kwam binnen. Wielsloten op de velgen, en geen sleutel in de auto. Die meneer helemaal door het lint: een beetje garage heeft zo'n sleutel toch wel? Het heeft me een kwartier gekost om uit te leggen dat elke fabrikant een andere sleutel gebruikt, en bij volvo elke auto een uniek slot heeft. Hij snapte het wel, maar boos was hij nogsteeds en is zonder nieuwe banden vertrokken.

Daarbij doel ik inderdaad niet op de lease-rijders.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 14:34 #693244 door V300 register
Dit topic is toch echt het bewijs dat de Nederlanders de uitvinders zijn van het ouwehoeren :S

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 16:43 #693251 door V300 register
Jupz, maar dat wisten we al. Ging het topic ook niet over ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 17:20 #693258 door V300 register

setsunakaede;42370 schreef : Weet je waardoor dat komt?
Een grenzeloos vertrouwen in hun God! God beschermt ons wel, en als we onszelf doodrijden was het waarschijnlijk onze tijd, we waren toch wel gegaan ;) malloten...

antiekeradio;42378 schreef : oh, nou wordt de discussie echt leuk :)

ik onthou me in kringen van volvo rijders meestal van dit soort uitspraken (ivm de lange tenen van sommigen die met een visje achterop rondrijden,etc...)

Ik zeg niks :nono: Ik heb een visje achter op de auto noch lange tenen :halo:

Edit: Bovendien ben ik het er wel mee eens :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 18:01 #693265 door V300 register

antiekeradio;42378 schreef : oh, nou wordt de discussie echt leuk :)

haha ach mensen met visjes achterop rijden over t algemeen als een stel bejaarden ;)
'k heb geen probleem met geloof, maar mensen met een visje achterop willen het kenbaar toch nog even de nadruk op leggen...
maar goed dat er binnenkort een 340 de weg op gaat met zo'n leuk visje op z'n kofferbak ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 18:04 #693267 door V300 register
Mensen met zo'n satanvisje achterop vind ik nog erger, das gewoon recalcitrant gedrag...normaal visje vind ik ook raar, maar ieder zijn ding.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC