Wie rijdt er beter
- V300 register
- Verbannen
-
Iemand ook zo'n uitgesproken mening over Noorwegen als ik? Ik vind veel Noorse automobilisten aso, die doen echt alsof alleen zij de hoogste berg op en af mogen en kunnen rijden. Echt eng soms.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Italiaans verkeer in het noorden gaat nog wel, al rijd men daar ten alle tijde hard, het is nog redelijk te doen. Naarmate je zuidelijker komt, word de chaos groter, bij Napels heerst er iets dat het beste als "Totale anarchie" beschreven kan worden. Werkelijk alle gekke dingen die je je kunt bedenken zie je daar. Bedenk me net dat het enige dat ik daar niet gespot heb een spookrijder op de snelweg was. In de stad zelf (op een weg met gescheiden rijbanen) wel spookrijders tegengekomen trouwens, 2 keer zelfs. En niemand die er moeilijk om doet:humor: Bij stoplichten (?ls er al voor gestopt wordt voor rood licht) is het bij het groen worden ??rst toeteren, dan optrekken ook een leuke:DNiels;42154 schreef : Ah, een wie-rijdt-beter-topic!
Italianen zien hun auto als een ouwe bakfiets en handelen daar ook naar. In de stad zijn ze nog een tandje gekker en kruipen ze in elk gat dat ze kunnen vinden. Erg inventief zijn ze dus wel.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop dat ik de uitzondering op de regel ben, ik heb alleen nog nooit hier een bevestiging danwel ontkenning op gehad
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;42185 schreef : In tegenstelling tot de meeste nederlanders vind ik dat wij nederlanders rijden als een stel natte kranten. Het lijkt nergens op, wat maar weer bewezen wordt door symptoombestrijding van overheidswege (rotondes met verhoogde rijbaanscheiding! Wie verzint het!!!).
Dat zijn trouwens ook waardeloze ***-dingen, die rotondes met verhoogde rijbaanafscheiding... Als je de weg niet weet kun je niet ff een extra rondje draaien
- V300 register
- Verbannen
-
ik rijd iig niet beter
ik ben vanmiddag geflitst. op een weg waar je 80 mag, zo'n 50 meter voor het bord van de bebouwde kom.. en dat terwijl ik dus 75 reed
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
owja, en een waarschuwing van een sportieve motor agent... die vond t niet zo verantwoord dat ik op een lengte van nog geen 15 meter het voor elkaar kreeg met gierende banden naar de 4e versnelling te weten te schakelen en nog niet ver vooruit komen met de auto
maarja dat liep gelukkig beter af
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- welk type mens kiest voor een Volvo, danwel mercedes,
- waarom gaat dit type mens dan "raar" doen ( is het zijn imago of dat van het automerk of type: mercedes sle????)
- V300 register
- Verbannen
-
Kijk je naar programma's als Blik op de Weg of Wegmisbruikers, dan zie je wel es dat Volvo-rijders staande worden gehouden. En moet je maar eens opletten hoe vaak dat van die kleinzielige, achtelijke ventjes zijn die beginnen te schelden op de politie, die hun kaalplukt en blablabla. En dan komen hun argumenten: Nee, meneer de agent, ik deed niet gevaarlijk, want ik heb een speciaal onderstel en speciale banden, en een speciale dit en een speciale dat...
Volgende voorbeeld wil wel wat zeggen, denk ik: toen ik nog bij een autobedrijf werkte, vertelde ik in de pauze dat ik zoiets de vorige avond op tv gezien had, zo'n mafketel die begon over het speciale onderstel. En de eerste reactie in de kantine was: 'Zeker een Volvo-rijder!'