wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;126586 schreef : Handig!
Maar - ga je daar nog wel weg:D?
Geen idee, tot nu toe kan ik het hier goed hebben. De rest van mijn leven wil ik hier niet blijven maar voor de komende tijd heb ik er nog geen moeite mee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dadelijk ga ik een typisch Amerikaans thanksgiving feest meemaken bij de familie van iemand die ik van de week in de kroeg ontmoet heb, ik ben benieuwd. Zal wel, zoals ik van de verhalen gehoord heb, een flink vreetfestijn worden.
De rest van de week heb ik nog geen plannen. Misschien worden die vanmiddag nog gemaakt. Anders kan ik morgen eens op Black Friday naar de mall gaan. Dat is de dag dat elke grote winkel ontzettend grote kortingen geeft op alles (kleding, elektronica etc). Dat is ook de dag dat vorig jaar mensen doodgetrapt werden in de winkel omdat bij openingstijd de hordes mensen naar de aanbiedingen stormden. Dat wil ik dus wel eens zien als echte ramptoerist :halo:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
of heel rustig (geld al helemaal op)
- V300 register
- Verbannen
-
En vandaag nog even slopen aan m'n ootoo
- Mark Smeets
- Moderator
-
Morgen middag een hyundai

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

Maar ik zag op de site dat het record voor onzuinig ook al op 1:1.0 staat! En dat voor een 1.4 :wtf: WTF heeft die gedaan?!?!?!
voorlaatste is 1:6,8, ook dat is al zeer onzuinig :crazy1: Rijden die mensen met de handrem erop ofzo?
Momenteel is 1:25 het beste resultaat. Ik denk niet dat ik dit ga halen, maar ook de beste score per dealer telt (voor 500 euro benzine), en mijn dealer heeft pas 1 deelnemer, die een score van 1:16,7 heeft. Ik zag hem gisteren toevallig door de stad rijden (wat dus al per definitie dom is), dus dat moet ik wel kunnen verbeteren...
@ jeroen, eerst ga ik zuinig rijden. Maar daarna ga(s) ik ook even een re?le proefrit maken:D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;126772 schreef : Maar ik zag op de site dat het record voor onzuinig ook al op 1:1.0 staat! En dat voor een 1.4 :wtf: WTF heeft die gedaan?!?!?!
die heeft gewoon een gratis tank benzine voor z'n eigen auto