wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Rammstein heeft me nu wel overtuigd naar RockamRing te gaan, daar komen ze ook
Wel jammer dat ze fruhling in Paris speelde, maarja mooi moment voor een drankpauze was dat:p Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Waar heb jij het hardst op meegebruld? (en waar stond/zat je ergens?) Wij stonden rechts, vlak bij het voorste bierhok.
...En het oude werk blijft toch wel heeeeeel fijn :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;127546 schreef : Ghehe, dat nummer paste totaal niet in de set inderdaad..., maar ik vind op zich Rammstein's idee van een ballad wel "apart" eigenlijk.
Waar heb jij het hardst op meegebruld? (en waar stond/zat je ergens?) Wij stonden rechts, vlak bij het voorste bierhok.
...En het oude werk blijft toch wel heeeeeel fijn :yesyes:
Ik zat achter de muntjesautomaat rechts op de tribune, als je naar het podium kijkt, zitten is wel relaxed maar staand wordt je toch meer betrokken, dus volgende keer gewoon weer in de pit yeehaa!
Ik brulde vooral mee met Liebe ist fur alle da, en natuurlijk Sonne, Engel en Ich Will :worship:
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn brulmomentjes waren vooral Feuer Frei, Links 2 3 4, B*********. Owja, en natuurlijk Pussy, met dat heerlijk vaudte engels: "Zo wazze problemme??!?"
Staand is de sfeer inderdaad helemaal geweldig, maar blij toe dat ik niet in de pit stond. Niets voor mij :no:
Jammer dat ik na het concert trouwens nog lelijk beroerd werd, ik had eigenlijk nog wel even willen gaan stappen met de jongens waarmee ik was. Even Arnhem onveilig maken:y:
Erik, wat zei je nou net, ik heb je niet zo goed gehoord.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vond dat kanon bij Pussy ook wel grappig Qua volume vond ik het eigenlijk nog meevallen, ik heb harder meegemaakt in ieder geval
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gevalletje "daar had je bij moeten zijn"...? (liever niet eigenlijk...
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;127613 schreef : ehhh...:crazy2:
Gevalletje "daar had je bij moeten zijn"...? (liever niet eigenlijk...)
wat dacht je hier van, de versnelde versie van great succes om HALF 8 's morgens!
[YOUTUBE]XyuSWESvLPc[/YOUTUBE]
ik heb nu nog spierpijn in mijn benen :+