wat ga jij dit weekend doen?
- Mark Smeets
- Moderator
-
@ Jos, zou dat echt werken? Volgens mij mag je niet op US platen rijden als je een vast adres in Nederland hebt...?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;126431 schreef : @ Jos, zou dat echt werken? Volgens mij mag je niet op US platen rijden als je een vast adres in Nederland hebt...?
I am an American citizen, here, see my drivers license! No, i don't have my passport with me.
Yes, this is my car. Here is the registration, see, it's an American address
Nee zonder gekkigheid. Ik mag 6 maanden in Nederland rijden op US platen nadat ik terug ben zonder BPM of BTW over mijn auto te betalen. Als ik aan de juiste voorwaarden van de Douane voldoe hoef ik zelfs helemaal geen BPM of BTW meer te betalen. Ik weet 90% zeker dat ik die voorwaarden kan halen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
omdat je de auto als verhuisgoed meeneemt?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
... en daar staat dus niks... :no: vandaar mijn vraag...slb_340;126447 schreef : Daarvoor kan je t best ff in offtopic showroom kijken natuurlijk:D
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Voorwaarde is dus dat je op een auto gewoon dagelijkse mijlen maakt, ze trappen er niet in als je een Corvette met 200 mijl op de teller van een half jaar oud importeert bijvoorbeeld. Ook kan ik maar 1 auto meenemen want dat is redelijkerwijs aantoonbaar mijn dagelijks gebruik geweest.
Gaat niet alleen over auto's. Formeel gezien zou je over een laptop of iPod ook BTW moeten betalen en daarvan zou ik ook aan kunnen tonen dat ik ze een half jaar gehad heb.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;126450 schreef : ... en daar staat dus niks... :no: vandaar mijn vraag...
Hij staat er gewoon hoor, had je niet goed gekeken? :halo:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar - ga je daar nog wel weg:D?