wat ga jij dit weekend doen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het maakt niet uit waar je soldeert op en aan een auto, het trilt allemaal. ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat het tachorelais zonder demping stijf aan het chassis gemonteerd is, het is ook totaal niet gek dat de welbekende kratertjes ontstaan bij de soldeerpunten op de printen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
aankomend weekend ga ik kiezen, ?f de brandstoftank strippen, vlotter reviseren en de week die er op volgt de tank spuiten, en dan delrin bussen gaan draaien voor de achteras.
of de achteras uit elkaar trekken en beginnen met het reviseren van de homokineten.
en daarnaast maar weer eens een keertje uit naar een van de grotere discotheken van nederland!
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Zitten er al kroonsteentjes in die draadboom?volvofiel;73481 schreef : Hmm. De kabelboom van de auto maakt gebruik van dezelfde stekkertjes als ik heb gebruikt.
Volgens mij bedoel je wat anders...?
Een klein beetje contact is inderdaad ook contact...volvofiel;73481 schreef : Als het contact maakt, maakt het contact.
Veel stroom door een klein contactje = veel weerstand = veel warmte = meer weerstand = meer warmte = meer weerstand = hitte = nog meer weesrtand = nog meer hitte = nog meer weerstand = gloeiende hitte = brand = huilende, autoloze Joost...
Gebruik gewoon geschikte connectors, die kosten maar een paar cent per stuk...
Een afgebrande auto of alleen al een klein fikkie in je draadboom is iets duurder...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Overigens was gisteravond de accu leeg. En dat na nog geen 5 minuten mistlampen aan?!
- V300 register
- Verbannen
-