wat ga jij dit weekend doen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Van de plus van het stadslicht (die brandt altijd, stand 1, 2 en grootlicht) heb ik een draadje afgetapt die door het schutbord naar de mistlampschakelaar gaat (voor de pook gezet). Van die schakelaar heb ik een draad door het schutbord naar het relais geleid (ik had iets anders voor ogen, toen ik een relais zag bedacht ik me dat d?t een relais is en niets anders). Op deze manier krijgt de schakelaar maar 4 Watt te verduren.
Van de accu heb ik een draad geleid naar het relais met daartussen een steekzekering van 15 Amp?re. Vanuit het relais heb ik twee draden naar de mistlampen geleid en de massa van het relais moet ik nog aanleggen.
De gaten voor de mistlampen boor ik in de 'trompetjes', oftewel de bumperophanging. Op deze manier kan ik de lampen in alle richtingen verstellen.
De gaten moeten nog geboord worden, de mistlampen nog aangesloten worden en de massa van het relais ook nog. Lukt vanavond hopelijk nog wel. Ik heb de lampen doorgemeten, in theorie zouden ze het moeten doen. H3-lampjes zag ik.
Edit: ik heb zelf een schema getekend ditmaal, deze zal ik inscannen en ergens op het forum parkeren in een nieuw draadje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Overigens voor de insiders: Mijn 343 uit 1978 staat nu vol trots en met APK voor de deur en hij loopt redelijk prima. Ik denk nog ff contactpuntjes, rotor, verdelerkap, olie etc vernieuwen. Ik ben er erg blij mee.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
oowk gelijk ff de condensator meepakken als je toch bezig bent;)Erik;73261 schreef : Overigens voor de insiders: Mijn 343 uit 1978 staat nu vol trots en met APK voor de deur en hij loopt redelijk prima. Ik denk nog ff contactpuntjes, rotor, verdelerkap, olie etc vernieuwen. Ik ben er erg blij mee.
is dat overigens de desert-storm color katwijk aan zee 343?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hoeveel kg zand is er uit die auto gekomen:D?
mooi dat die auto uiteindelijk zo goed terecht gekomen is!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Even de lampen uitgezet, kroonsteentje op het niet-werkende draadje gezet, schakelaar om.... niks.
Relais krijgt stroom, echter er komt geen stroom van de schakelaar af. Nog eens goed naar kijken.
- V300 register
- Verbannen
-