wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
helaas is wel m'n telefoon overleden, maar ik heb toen ik in 't water lag nog wel een andere mooie fiets gevonden. word waarschijnlijk m'n nieuwe kroegfiets:+
de ervaringen van afgelopen nacht zijn niet voor herhaling vatbaar, 8 km in je boxershort fietsen met je natte broek en schoenen achterop is NIET grappig:D
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
De mensen die jou zou vannacht hebben zien fietsen zagen de humor er wel van in denk ik....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

:crock: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Zaterdag Regen, modder, blad,
proef 4 geneutraliseerd auto nummer 1 is een doorgaande N-weg overgevlogen vanwege een te korte remweg bij de finish.
Proef 5 geneutraliseerd, reden weet ik niet
proef 6 niets over gehoord
proef 7 geneutraliseerd nadat drie auto's vlak na elkaar over de kop gevlogen waren, waarvan bij 1 auto de navigator afgevoerd moest worden naar het ziekenhuis
proef 8 geneutraliseerd, te glad wegdek
Zondag zijn alle proeven doorgegaan, maar was niet zo veel spectaculairs. De volvo's waren mooi aan het driften.
Nog naar een andere proef wezen kijken, en dankzij een kameraad met zijn volvo 740 is mijn witte volvo 360 nu zwart geworden van voren. p.s.hij was aan het driften en had opeens de versnellingspook in handen kon nog net op tijd een sloot ontwijken
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;74161 schreef : helaas is wel m'n telefoon overleden, maar ik heb toen ik in 't water lag nog wel een andere mooie fiets gevonden. word waarschijnlijk m'n nieuwe kroegfiets:+
Ook nog een paar oude schoenen gevonden in die sloot? Of lege bierflesjes (statiegeld!)?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-