Desmond stelt zich voor
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-04-2008 11:18 #704427
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Desmond stelt zich voor
Er staat ook een 340 op gas op marktplaats. Misschien is dat interessant voor je.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2008 22:23 #704609
door V300 register
Helaas, vriendinnetje vindt de 340 niet zo'n goed idee... En ik voor de (regelmatige) langere afstanden eerlijk gezegd ook niet zo. Gelukkig vindt ze m'n Dafje dan weer wel ok
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-04-2008 08:39 #704613
door V300 register
Hoezo vindt vriendinnetje een goed, degelijk, NEDERLANDSCH produkt niet zo'n goed idee?
Is ze niet zo erg gecharmeerd van die lekker dikke balken in de deuren tegen zijrammers? Of vindt ze de kreukelzone een onveilig idee?
Of is het een schande dat die stoelen zo ont-zet-tend lekker zitten?

[edit] misschien had ik iets meer moeten lezen dan de laatste 2 posts... Sjah, als je zulke afstanden heel vaak moet rijden is wat moderners al gauw aantrekkelijk idd.
Hoewel je overigens ook prima gas kan inbouwen in een 340. Hebben meer mensen hier gedaan, en mits goed onderhouden blijf je bij elke tankbeurt lachen (als ik de verhalen moet geloven. Ik rij zelf nog gewoon op vloeistof.)
Is ze niet zo erg gecharmeerd van die lekker dikke balken in de deuren tegen zijrammers? Of vindt ze de kreukelzone een onveilig idee?
Of is het een schande dat die stoelen zo ont-zet-tend lekker zitten?
[edit] misschien had ik iets meer moeten lezen dan de laatste 2 posts... Sjah, als je zulke afstanden heel vaak moet rijden is wat moderners al gauw aantrekkelijk idd.
Hoewel je overigens ook prima gas kan inbouwen in een 340. Hebben meer mensen hier gedaan, en mits goed onderhouden blijf je bij elke tankbeurt lachen (als ik de verhalen moet geloven. Ik rij zelf nog gewoon op vloeistof.)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-04-2008 17:11 #704628
door V300 register
liquified petrol gas is toch ook vloeibaar?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-04-2008 18:50 #704635
door V300 register
Gaat er idd vloeibaar in
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2008 00:09 #704669
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Desmond stelt zich voor
Tja het bekende verhaal. Een V300 (met name 340) die belastingvrij is, is een makkelijk te onderhouden en zeer comfortabele auto. En doet het prima op gas. De aanschafprijs is veelal niet hoog. De onderhoudskosten zijn laag.
En moderne auto's van dezelfde klasse.....
In veel moderne auto's weiger ik meer dan 80 km te rijden, omdat ik dan een paar uur last van mijn rug heb. Dat kan toch nooit de bedoeling van auto rijden zijn. Dat heeft Volvo goed begrepen: je moet veilig en uitgerust op de plaats van bestemming aankomen.
En moderne auto's van dezelfde klasse.....
In veel moderne auto's weiger ik meer dan 80 km te rijden, omdat ik dan een paar uur last van mijn rug heb. Dat kan toch nooit de bedoeling van auto rijden zijn. Dat heeft Volvo goed begrepen: je moet veilig en uitgerust op de plaats van bestemming aankomen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-04-2008 21:34 #704701
door V300 register
Ik vind de 340 best lekker rijden en zitten maar na 200 km ben ik wel gaar van de herrie. Ik ga nu kijken naar een Nissan Primera uit '97 op LPG-G3.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-04-2008 21:57 #704703
door V300 register
He, geenn rare merken noemen. Moet je eens naar eengrote volvo gaan kijken. Heb zelf een 940. Rijd fantastisch, of anders een volvo 850.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2008 13:07 #704716
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Desmond stelt zich voor
Helemaal met Johan eens. Bovendien zijn deze auto's al zover afgeschreven dat ze na tien jaar economisch veel waardevaster zijn dan veel andere artikelen op de markt die ze auto durven te noemen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-04-2008 17:58 #706018
door V300 register
De 340 is ondertussen weer jaar goedgekeurd, met steekproef en zonder aanmerkingen.
Moderators: Mark Smeets