Desmond stelt zich voor

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2007 23:39 #677900 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Desmond stelt zich voor
wauw, dat klinkt goed. Die BBQ en de zomerfeesten hadden nog leuker kunnen zijn............

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2007 08:47 #677926 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Desmond stelt zich voor
Hey Desmond, welkom hier!

Weet je wat het een beetje is met de V300? Het is niet een mooie auto in de zin van geil, sexy oid... maar het beestje heeft karakter! En dat gaan de meesten na een tijdje erg waarderen!

Voor mij maakt het overigens wel uit wat voor 300 het is... een kale, op roestige stalen velgjes vind ik eigenlijk niets. 3-deurs vind ik lelijker dan 5-deurs (maar toch rijd ik er eentje?!?) en eigenlijk vind ik dat achterop een hatchback een spoilertje moet om dat kontje wat meer smoel te geven.
Ergo; schoonheid is een kwestie van smaak, karakter moet je leren zien ;) maar daar vertrouw ik op dat je dat kan, als YA66 rijder :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2007 10:56 #677937 door V300 register

... maar het beestje heeft karakter

En of !

Voor mij toch maar een 3-deurs : bij een 5-deurs heb ik (1,90 m - bestuurdersstoel volledig naar achter geschoven) die middenstijl naast me. Liever de grote deur van de 3-deurs ...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2007 11:01 #677938 door V300 register

erikb;31557 schreef : En of !

Voor mij toch maar een 3-deurs : bij een 5-deurs heb ik (1,90 m - bestuurdersstoel volledig naar achter geschoven) die middenstijl naast me. Liever de grote deur van de 3-deurs ...

Wat dat betreft wel ja- maar ik vindt het met in- en uitstappen op parkeerterreinen af en toe wat onhandig (die deur gaat minder ver open ivm ruimte naast de auto...).
Ik had het echter om het visuele aspect: de 5-deurs smoelt beter vind ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2007 11:19 #677946 door V300 register

ik vindt het met in- en uitstappen op parkeerterreinen af en toe wat onhandig (die deur gaat minder ver open ivm ruimte naast de auto...).

Ja, daar heb je een punt. Maar ik let zo toch al dubbel op op parkings. Liever geen afdruk van de achteloos opengekwakte deur van de wagen naast de mijne op de onbeschermde flanken van mijn Winner ... Dan zet ik mij liever in een uithoek van de parking dan in dat ene nauwe parkeerplekje vlakbij de ingang van de supermarkt.
Wat betreft het beter ogen van de 5-deurs : tja, misschien valt het bij een 5-deurs minder op dat de achterwielen veel te ver naar voren staan om een evenwichtig zij-aanzicht te hebben ...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2007 21:15 #678014 door V300 register
Hi Desmond,

Idd de 340 is en blijft een lelijk hok.. hahaha
YA is toch veel leuker om in te rijden (zomers)
Maar ja onze 343 staat ook regelmatig eens ff stil omdat er weer eens iets stuk is... Helaas is de club te klein voor een goede onderdelen voorziening zodat ie een hele poos stuk geweest is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2007 21:17 #678017 door V300 register
340 een lelijk hok? Heb je wel eens een YA met de kap erop gezien? :crazy2::hmmz::rolleyes::cool::wtf2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2007 00:45 #678054 door V300 register
Die andere Desmond Dekker is een paar jaar dood... en ik kan echt niet zingen (ok, ik vind van wel, maar mijn omgeving niet). We deelden wel dezelfde geboortedatum (niet geboortejaar...).

En ik geef toe, zo'n V300 groeit naar je toe. Zoals schimmel op kaas :D Heb hem dit weekend eens schoongemaakt van binnen en buiten en wordt toch echt al mijn autootje. En als klap op de vuurpijl is mijn aanmelding bij de club ook al op de electronische bus.

En ja, een YA66 is ook spuuglelijk! Maar zo heerlijk in de zomer met de kap eraf, deuren eruit en als je echt vliegen wilt happen de voorruit omlaag. Mijn V66GLS (voor de leken: een knaloranje combi met dikke zwarte sportstriping en de welbekende GLS velgen) vind ik dus wel heel mooi.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 08:14 #678061 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Desmond stelt zich voor

Desmond;31683 schreef : Mijn V66GLS (voor de leken: een knaloranje combi met dikke zwarte sportstriping en de welbekende GLS velgen) vind ik dus wel heel mooi.

Hey Desmond! Zo'n GLS is inderdaad een prachkarretje. Heb ik ook nog even gehad, maar die was echt niet meer te redden door mij. De bodem hing van de PVC coating aan elkaar. Geen staal meer te bekennen! :cry2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2007 19:30 #678999 door V300 register
Sodeju... al de eerste schade (en dat is de eerste in 16 jaar autorijden). Reed superrelaxed mijn rondjes in een krappe parkeergarage naar de 4e verdieping.:groovy: Zag mijn vaste stek al liggen en keek er iets te lang naar. Stak er plotseling een betonnen pilaar over! :S Of misschien stond ie er al hoor. Wist hem wel heel sierlijk te ontwijken maar toen was de kant iets te dichtbij. Schade: kapotte koplamp (nieuwe al geregeld), bumper nog meer op half-elf en gril lijkt ook een beetje raar hangen. :uh-uhh:

Gevalletje dom! Nou ja, ff wat andere onderdeeltjes erop en hij is weer zgan.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC