Desmond stelt zich voor
- V300 register
- Verbannen
-
Tis een 340L uit 1985, zo kaal mogelijk (wel met zonnedakje) en natuurlijk voorzien van CVT. Je bent Dafrijder (ja dat ben ik ook: YA66 en V66GLS) of je bent het niet. Het is mijn winter en rommelbakkie, eens kijken hoe lang het goed gaat. Zeker niet moeders mooiste, maar het rijdt niet gek (paar aandachtpuntjes ontdekt).
Dus ik kom zo af en toe hier even buurten. En als de 340 wat langer dreigt blijven zal ik ook wel lid worden van de club (jullie zijn toch wel gezellig?
).Groeten, Desmond
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
welkom op het forum iig!
de club is best gezellig ja, klein maar fijn zullen we maar zeggen.
- V300 register
- Verbannen
-

Lid worden van de club moet je om de gezelligheid all??n al doen! :worship:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vandaag de banden vervangen dus even op de brug gehad. De bodem e.d. ziet er goed uit, ben nog steeds blij met m'n aankoop. Aandachtpunt is wel de befaamde voorbalk, dat wordt wel lassen. Blijft ook hoog in de toerentallen hangen dus ik gok op tachorelais (ff wat detectivewerk dus). En de ruitensproeier hield er net mee op. Ach, als dat alles is.
Ha Woutert, ik dacht al dat ik je hier wel weer zou treffen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Mijn hobby; o.a. voorbalken lassen.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;31422 schreef : Mijn hobby; o.a. voorbalken lassen.
:hmmz2: Dan ga ik jou straks werk bezorgen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Desmond;31419 schreef : Sorry jongens, ik blijf het echt een lelijke auto vinden... Maar wel een hele leuke lelijke auto! Het heeft wel wat.
hey Desmond, ook leuk, nog meer daffers hier!
Natuurlijk heb ik vroeger ook altijd de Volvo's afgezworen, ben er echter wel achter gekomen dat ik de 343 wel mooi vond. (vooral mijn eigen uit 1977
Mijn eigen V66 werd echter steeds slechter na dat winterse rijden, dus dat is een aandachtspuntje. Met een DAF77/V343 ga je ook niet gauw winterrijden, dus zat er maar ??n ding op: Juist! een 340 kopen die ronduit lelijk is!
...Echter na een paar poetsbeurten en hier en daar wat aanpassen en herstellen van oude techniek en een heuse radio met cassette(!) zie ik zo langzamerhand wel een paar trekjes die me wel aantrekken...
het is best een charmante auto 
Poetsen doet wonderen...
(nu nog een beetje laswerk en chroomwerk verrichten... :cry2:)
enneh Des, ik ben ook al lid! vanwege de 343, kun je toch niet echt bij de DCN mee uit de foeten... ;P
- V300 register
- Verbannen
-