Thread zonder onderwerp :D

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
03-10-2012 13:56 #916051 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Mooi J-L, dikke glimlach op je gezicht denk ik zo!, jij hebt dan een 2-liter maar ook met maar 70 trappelende pony's laat je (zeker in de regen) mensen vaak wat verbijsterd achter, al is het dan maar de eerste 100 meter. (met dank aan de CVT)

De V50 van mijn vader ook, 145 pk, maar zie ze maar eens fatsoenlijk op de weg te krijgen bij een stoplichtsprintje, wist ooit met mijn hem op de passagiersstoel met moeite een 90 pk TDI Passat voor te blijven (het regende toen)

RWD rules!! :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-10-2012 13:21 #916159 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Gisteren zag ik een mooie set nieuwe koni load A Justers op marktplaats. Gelijk actie ondernomen. De verkoper had ook nog een nieuwe set patronen voor de voorzijde, en koni schokdempers voor de achterzijde! Die gelijk ook erbij gekocht.

Helaas nooit (nieuwe) koni's kunnen bemachtigen in het verleden. Gingen altijd aan mijn neus voorbij, meestal net verkocht aan een ander.

En nu eens eindelijk geluk! Originele koni's beginnen namelijk bijna onvindbaar te worden helaas...

Groeten, Fabian

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2012 13:38 #916160 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Dan wordt het tijd dat jij en je broer jullie threads is gaan updaten, want vraag me wel af wat de stand zo is van beide vehikels :D :+

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2012 14:51 #916163 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja we hadden het er vandaag nog over :D
Ik ben ook wel benieuwd.

Overigens heb ik vandaag een 740 gekocht :)
Met dank aan Chris voor de hulp/back-up/tips/tricks e.d.!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2012 20:02 #916167 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D

Fabian;206194 schreef : Helaas nooit (nieuwe) koni's kunnen bemachtigen in het verleden. Gingen altijd aan mijn neus voorbij, meestal net verkocht aan een ander.

nice, maare ik had eigenlijk wel verwacht dat jullie ook wel een setje koni geel voor de VW golf passend gingen maken mbv de draaibank:p

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-10-2012 20:21 #916168 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

volvofiel;206198 schreef : Overigens heb ik vandaag een 740 gekocht :)
Met dank aan Chris voor de hulp/back-up/tips/tricks e.d.!

Aah show eens :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-10-2012 20:45 #916171 door V300 register

AvdAkker;206202 schreef : nice, maare ik had eigenlijk wel verwacht dat jullie ook wel een setje koni geel voor de VW golf passend gingen maken mbv de draaibank:p

Oh, dat was ook eerst de bedoeling!:yesyes: Maar liep er gisteren toevallig na een e-mail conversatie tegenaan. En voor die prijs hoefde ik het niet te laten.

Draaien is (nog steeds)leuk, daar niet van. Laatst nog een leuk beitelsetje (met wisselplaten) erbij gekocht. En delen gedraaid voor de revisie van martijn(Blabla) z'n torquetube. En wat spul gedraaid voor de ''home-made'' motorsteunen.

Binnenkort maar eens wat spul bestellen bij Heliosracing.nl voor een coiloverconversie. En wat camberplates gaan ontwerpen, en de files naar de watersnijder sturen. Een ophanging met uni-balls jeukt ook wel..

Trouwens, hoe gaat het met de rolkooi?;) En al een leuk motormangement uitgezocht voor de b14.4t? (KMS, VEMS, MS, KDFI oid?)

@Zwerverroodbaard/Volvofiel, Het wordt idd tijd voor een update! In al onze topics. Sommige projecten zijn ten einde, en in onderdelen verkocht. Trouwens, staat niet voor niks in mijn onderschrift, project to the next level! :p

Fabian

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-10-2012 16:05 #916276 door V300 register

Fabian;206206 schreef : En wat spul gedraaid voor de ''home-made'' motorsteunen.

En is daar ook wat seriematigs van te maken? Daar is hier wel behoefte aan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-10-2012 17:09 #916281 door V300 register
De steunen zijn nog in de testfase, eerst experimenteren met een andere type rubber in de constructie. Momenteel zijn de steunen te stug. Ideaal voor race-gebruik. Maar niet om een uur mee te rijden. (lees, rammelkast..)

Wanneer de steunen beter geschikt zijn voor de ''doorsnee'' consument, dan zal er groupbuy of iets dergelijks georganiseerd worden!

Btw, de steunen vervangen de originele hydraulische steun. De originele motor ophanging-constructie blijft behouden!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-10-2012 19:31 #916295 door V300 register
Superrrrgaaf!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC