Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
wat is het kleurnummer?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Andr? heeft er eentje voor me
Maar Jack, noch Erik heeft ze gehad in de afgelopen 2 jaar.
Overige eventuele mechanische schade kan ik zelf oplossen, gelukkig.
De mevrouw was net nog langs gekomen met een fles wijn als troost. Ze beschikte zelf niet over de mogelijkheid om me contant wat te vergoeden, maar hoopte wel
dat haar verzekering mij verder kon helpen. Vond ik een erg vriendelijk gebaar
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
powerflux;207887 schreef : Heb gebeld met mijn eigen verzekeraar (europeesche) en sinds het de schuld van de tegenpartij is - en ze heeft bekend - zeiden ze dat ik het schadeformulier en foto's beter allemaal direct naar de verzekeraar van de tegenpartij moest sturen. Als ik het naar mijn eigen zou sturen, zou ik toch een brief terug krijgen dat ik niks kreeg en verder gingen ze me ook niet helpen. Ik heb alleen WA en blijkbaar betekent dat dat ze zelfs niet de communicatie tussen beide partijen doen..
Dan zou ik maar van verzekeringsmaatschappij veranderen zij horen je ook te begeleiden als je geen schuld heb aan een aanrijding of je alleen WA of wat voor een type verzekering je heb, dit vind ik een service van niets, wel je premie betalen, helpen ho maar.
powerflux;207887 schreef : In ieder geval heb ik enorm twijfels of ik er nu zelf mee naar de schade-expert / mijn geliefde APK-garage moet of niet.
De schade expert komt van de tegenpartij.
powerflux;207887 schreef : Of dat ik er uberhaubt wel mee mag gaan rijden. Ik ben namelijk bang dat de verzekering van de tegenpartij zal zeggen: ja, maar je bent er mee gaan rijden en dus is die schade niet meer aantoonbaar van dat voorval...
wat is jullie ervaring? Ik wilde sowieso gaan bellen, maar wat voorkennis scheelt.
Wat het rijden betreft je ben toch ook naar huis gereden? gewoon met je auto rijden dus.
- V300 register
- Verbannen
-
Maak je achterruit maar vast schoon om de clubsticker te plakken en in het dashboardkastje ruimte om de flyers mee te nemen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;208056 schreef : Dan zou ik maar van verzekeringsmaatschappij veranderen zij horen je ook te begeleiden als je geen schuld heb aan een aanrijding of je alleen WA of wat voor een type verzekering je heb, dit vind ik een service van niets, wel je premie betalen, helpen ho maar.
De schade expert komt van de tegenpartij.
Wat het rijden betreft je ben toch ook naar huis gereden? gewoon met je auto rijden dus.
Inmiddels heb ik alles naar de verzekering van de tegenpartij gestuurd na een overleg te hebben gehad met een garagist over de op te geven schade. Ik ben benieuwd wanneer ik iets terugkrijg. Het schadebedrag is realistisch, maar wel voorzichtig gekozen gezien de dagwaarde. Hij was niet getaxeerd omdat ik er nog niet klaar mee was (maarja, wanneer wel?)
Wisselen van maatschappij zit ik over na te denken. Het is wel een verzekering die tegenwoordig niet meer door de Europeesche geleverd wordt (veel kilometers, geen 1e auto) al heb ik de Porsche bij een andere waar ook geen 1e auto nodig is en mag ik daar kilometers delen tussen auto's. Eigenlijk alleen maar voordelen. Maar, daar zit wel een kleinere maatschappij achter dus ik weet niet hoe die zullen reageren als ik z?lf een keer schade veroorzaak.
Het ongeluk was zo'n 100 meter voor thuis gebeurd, vandaar
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
scheelt een hoop hoor. "You get what you paid for"
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;208073 schreef : Inderdaad, rechtsbijstand is altijd fijn in dit soort gevallen. Hoef je zelf niks te doen en zij sturen dan ook zelf een expert ipv de tegenpartij. Zo ging het in elk geval bij mijn 760
Dat heb ik ook gemerkt. Ik zal het ook iedereen aanraden, want je zit met heel veel vragen.