Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-10-2012 08:27 #917094
door V300 register
Ja, toen ik met m'n pa een grote beurt bij z'n 240 heb gedaan, volgens mij een aankoopkeuring, er was een iemand mee bezig die er zichtbaar verstand van had en die ander stond met z'n handen in z'n zakken toe te kijken, dat zal de toekomstig eigenaar wel zijn geweest.
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
flyhart;207159 schreef : hahaha brilliat! stond btw die maserati bij heining?
Ja, toen ik met m'n pa een grote beurt bij z'n 240 heb gedaan, volgens mij een aankoopkeuring, er was een iemand mee bezig die er zichtbaar verstand van had en die ander stond met z'n handen in z'n zakken toe te kijken, dat zal de toekomstig eigenaar wel zijn geweest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2012 17:49 #917133
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Zo, na 17 jaar viel vandaag het doek voor de berkenboom in onze tuin. Hij bereikte de respectabele hoogte van 10 meter dus hebben we 'm omgehaald. Daar krijg je honger van zeg, al dat gehak, gezaag en getrek 
Nu op voor een portie echte Achterhoekse gehaktballen, volgens oma's recept
Edit: het bovenste stuk hebben we afgezaagd, maar toen de onderste helft van de stam en de stronk nog... het werd al donker dus hoppa, dan maar even de 740 om hulp vragen
Nu op voor een portie echte Achterhoekse gehaktballen, volgens oma's recept

Edit: het bovenste stuk hebben we afgezaagd, maar toen de onderste helft van de stam en de stronk nog... het werd al donker dus hoppa, dan maar even de 740 om hulp vragen

- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-10-2012 15:50 #917167
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
m'n dochter en volvovirus
m'n dochter heeft geholpen met de 740 wassen..
m'n dochter heeft geholpen met de 740 wassen..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-10-2012 22:58 #917401
door V300 register
Die is weer mooi schoon 
Dit artikel in op wired moet ik natuurlijk welke even met jullie delen: Adam Savage's first car.
Voor wie hem niet kent, hij is een van de presentatoren van de populaire Discovery serie Mythbusters.

Dit artikel in op wired moet ik natuurlijk welke even met jullie delen: Adam Savage's first car.
Voor wie hem niet kent, hij is een van de presentatoren van de populaire Discovery serie Mythbusters.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-11-2012 19:00 #917473
door V300 register
episch!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2012 17:45 #917590
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Thread zonder onderwerp :D
Gisteren de 188.888 voorbij zien komen in de 340 
we gaan voor minstens de 200.000, maar ondanks dat recent de carterpanpakking en achterste keerring zijn vervangen verdwijnt er nog steeds vrij veel olie...
we gaan voor minstens de 200.000, maar ondanks dat recent de carterpanpakking en achterste keerring zijn vervangen verdwijnt er nog steeds vrij veel olie...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-11-2012 18:28 #917592
door V300 register
Ik ga zomedadelijk DD wegbrengen,eindelijk weer een stalling voor de 55.Ze stond dan wel onder een goeie hoes maar van dat buitenstaan worden ze nooit beter.Is wel een hele geruststelling.Het is de bedoeling om volgend jaar de 55 volgend jaar helemaal te strippen en dan opnieuw op te bouwen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2012 16:06 #917688
door V300 register
Dat is al een aardige km stand Floris, Jammer van het oliever-lies/bruik maar zolang het geen liters zijn...
Bij m'n ouders thuis hebben we vroeger ook verschillende Volvo's gereden. En ik heb bij een dealer of een beurs een keer een aantal stickers gekregen. Altijd bewaard natuurlijk... :crazy2:
Die gaat binnenkort op de achterruit
Bij m'n ouders thuis hebben we vroeger ook verschillende Volvo's gereden. En ik heb bij een dealer of een beurs een keer een aantal stickers gekregen. Altijd bewaard natuurlijk... :crazy2:
Die gaat binnenkort op de achterruit

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2012 15:57 #917744
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Thread zonder onderwerp :D
En jaaahooooor. Net voordat ik thuis ben komt er een mevrouw uit een uitrit/drempel, wil linksaf maar daar was ik, met voorrang, al. Ik wilde juist die uitrit in. En dat past fysiek niet.
klote. Zij zat fout en gaf het ook toe, maar er is net een paar weken terug die hele binnenkant van die wielkast gelast.
Een voorschem in die kleur zoek ik al naar sinds ik de auto heb en lijkt dus onvindbaar.
Sturen en de wielophanging voelen ook maf aan..
We hadden allebei niks, maar dit is echt klote met hoofdletters.
klote. Zij zat fout en gaf het ook toe, maar er is net een paar weken terug die hele binnenkant van die wielkast gelast.
Een voorschem in die kleur zoek ik al naar sinds ik de auto heb en lijkt dus onvindbaar.
Sturen en de wielophanging voelen ook maf aan..
We hadden allebei niks, maar dit is echt klote met hoofdletters.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-11-2012 16:03 #917745
door V300 register
Owww, wat balen zeg!
Op zich kan je een voorscherm altijd spuiten en misschien ff de uitlijning checken. Kan een stuurstang krom zijn.
Veel succes met herstellen.
Op zich kan je een voorscherm altijd spuiten en misschien ff de uitlijning checken. Kan een stuurstang krom zijn.
Veel succes met herstellen.
Moderators: Mark Smeets