Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
De ns kan er natuurlijk ook niks aan doen als er weer zo'n 'persoon' voor de trein springt!
De ov chipkaart vind ik maar waardeloos, en wat precies het doel ervan van die kaart is, is me ook nog niet helemaal duidelijk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Joris;190363 schreef : en wat precies het doel ervan van die kaart is, is me ook nog niet helemaal duidelijk!
Dik binnenlopen, en dan vooral over de ruggen van diegenen die vergeten uit te checken. Zo dacht ik vandaag: ik zal eens beginnen met in- en uitchecken, kan ik vast oefenen voor 2012. Dus ik heb keurig ingecheckt in Nijmegen.
Kom ik net thuis... ai vergeten uit te checken in Arnhem (en dus ook vergeten opnieuw in te checken bij syntus en op het eindstation daar weer uit te checken). Da's inmiddels wel weer een uur geleden. Maar goed dat er geen saldo op m'n chipkaart staat.
Ach nouja, als ik nu al 25% van de tijd eraan denk om dat kaartje voor zo'n paaltje langs te jassen...
- V300 register
- Verbannen
-
ok?, allemaal losse kaartjes vervangen voor ??n.. is opzich een goed idee
maar om dan binnen een jaar een matig functionerend en matig getest systeem erdoor heen te rammen en daarna pas de problemen op gaan lossen, dat is natuurlijk heel irritant..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar als je het serieus gaat bekijken betaal je met een auto toch altijd meer, en dus ook meer belasting. Als dit niet zo was, en een auto dus goedkoper dan het ov, dan zou er echt helemaal niemand meer met het ov gaan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-