Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
maar plaats daar dan liever geen nieuwe berichten in... dat heeft niet zo'n zin... :snif:Erik;189812 schreef : Ik heb ook problemen met nieuwe berichten: Heel af en toe doet ie het, maar meestal nu niet meer. Best wel lastig, maar zo kom je wel leuke andere topic's tegen die iedereen al weer vergeten was.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Als grapje moet het toch wel kunnen. Ik was idd. wel benieuwd wie er serieus mee ging doen. Vond de reactie van Diede wel leuk.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Even afkloppen, want is ook de laatste geweest.
Moest er wel even uit wat een hopeloze organisatie is het bij die bedrijven/instellingen
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
En wat dacht je van kapotte chipkaarten? Als je ze dagelijks gebruikt gaan ze gewoon maar een jaar mee! Dan zijn ze stuk, mag je tig formulieren invullen en hopen dat je binnen een maand een nieuwe krijgt. In de tussentijd mag je lekker zelf je reizen betalen. Dat kost je serieus honderden euro's!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;190220 schreef : En wat dacht je van kapotte chipkaarten? Als je ze dagelijks gebruikt gaan ze gewoon maar een jaar mee!
Ik denk dat ik 50-100 keer in en uit heb gecheckt eer de mijne helemaal niets meer deed. Waardoor ik een halte later uitstapte, omdat ik verwoede pogingen bleef doen om toch netjes uit te checken. Gelukkig had ik er haast geen geld meer op staan en had ik al een andere van de NS. Toch nog een restitutieformulier gekregen van het loket, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Toedeledokie zullen we maar zeggen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;190220 schreef : In de tussentijd mag je lekker zelf je reizen betalen. Dat kost je serieus honderden euro's!
Dat geld kun je wel terug vragen! Heb hetzelfde in mei gehad, en idd op eigen kosten moeten reizen. Het reizen zoveel mogelijk beperkt en/of samen gereisd. In het begin me voor de domme gehouden en zwart gereisd zelfs (ow is die kapot, wist ik niet :+), maar dat was niet zo'n succes, want dan controleren ze juist wel.. (soms wordt ik 2 weken niet gecontroleerd!!). Maar waar het om ging, uiteindelijk heb ik netjes alles terug gekregen, was voor ruim 100 euro!