Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Als je bij dat voetpad pakeert kun je zo het TU terrein op en naar het station lopen. Zet hem daar ook als ik per ongeluk wel met de auto ben (2 keer in 3 jaar tijd).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik kom eigenlijk nooit verder dan de Kennedylaan, vandaar dat ik het niet wist... Ik kwam er ook toevallig achter dat de TU niet duur is, eerst parkeerde ik altijd in de parkeergarage bij Mediamarkt.
- V300 register
- Verbannen
-
3 personen retour a 15 euro... is 45,-!! ... met auto vd zaak = 0,- ... keuze gauw gemaakt... hoef je ook niet te wachten op een tochtig station etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Het ergste is nog wel dat de gemeente 2 jaar geleden heel die naaldbomen weg heeft gedaan vanwege de overlast... behalve 1, want die stond te ver weg van een perceel.
Bel ik de gemeente op, zeggen ze dat een vieze auto geen rede is om een boom te rooien (maar komen wel bekeuren als je hem wast). Dat kan alleen als het glad is door de blaadjes, of als hij dood is :grr:
Klacht: Stomme gemeente die geen bomen wil rooien.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
General Custom;189040 schreef : Het OV is voor mensen die tijd teveel hebben. Ik ben geen student en rijd niet gratis, dus dan is het OV ook nog eens duur ook :wtf:
Als je een reisje Amsterdam vergelijkt.
-Met het OV. Een strippenkaart van hier naar het station, ?7,70. Een retourtje A'dam met de trein, ?34,40 2e klas (eerste klas kost ?60 :wtf:). Dat is ?42,10 totaal
-Met de auto van mij af een kleine 300km retour, dat is zo'n ?30 aan benzine. Parkeren kost ?8 per dag (Arena) dus dat is ?38. En daarbij reis ik beter dan eerste klas met de trein...
Een tip voor wie wil parkeren in Eindhoven, parkeer bij de Technische Universiteit. Vrijwel naast het station, maar tarieven van ?0,50 per 20 minuten met een maximum dagtarief van ?5,00. Wel opletten met uitrijden, want je moet van tevoren betalen aan een automaat.
Da's een beeeeetje kort door de bocht
Ik moet elke dag naar Nijmegen, als ik dat met de auto zou doen zou ik 500-600 km per week rijden. Reken eens uit wat dat kost!
Komt nog bij dat je in de trein nog fijn wat kunt lezen, in de auto is dat af te raden.
- V300 register
- Verbannen
-
Naar m'n ouders is het gewoon niet te doen met openbaar vervoer (geen OV binnen een straal van 4/5 kilometer), dus dan gebruik ik de auto.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;189065 schreef : Da's een beeeeetje kort door de bocht
Ik moet elke dag naar Nijmegen, als ik dat met de auto zou doen zou ik 500-600 km per week rijden. Reken eens uit wat dat kost!
Komt nog bij dat je in de trein nog fijn wat kunt lezen, in de auto is dat af te raden.
Als je het zo bekijkt wel, maar als je die 500-600km met de trein moet doen en het volle bedrag moet betalen dan is de auto weer niet zo'n gek idee misschien... (al heb ik geen idee hoe het zit met abonnementen of zoiets)
Lezen in de auto is inderdaad af te raden :+ Gisteren zelf zo ook ff een keer onbedoeld de remmen getest omdat ik in Eindhoven in de spits de Tomtom al rijdend in aan het stellen was. Ze blokkeren goed in elk geval
Leermomentje, niet meer doen dus...:woops: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Remmen deden het in ieder geval nog prima :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Mekkeren is gratis, ik weet het, maar de OV-chipkaart is wel zo'n gedrocht. Als ik een niet-publiek dienstverlenend bedrijf was en ik zadelde mijn klanten op met zo'n klantonvriendelijk kreng, dan gingen ze wel heel snel naar een ander.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;189080 schreef : Mekkeren is gratis, ik weet het, maar de OV-chipkaart is wel zo'n gedrocht. Als ik een niet-publiek dienstverlenend bedrijf was en ik zadelde mijn klanten op met zo'n klantonvriendelijk kreng, dan gingen ze wel heel snel naar een ander.
Dat doen ook veel mensen natuurlijk... Er zijn genoeg jongeren die met de brommer/scooter naar school gaan zodat ze niet met de bus hoeven, ik zelf ook. Zelfs als het sneeuwde of ijzelde ging ik met de scooter om niet met de bus te hoeven.