Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;188281 schreef : Wat de elektrische ramen betreft, die wil ik proberen te maken met zo'n universele set. Ter afwerking wil ik het dan wel zo maken dat het origineel Volvo lijkt, denk dan aan de schakelaartjes van een 200/700-serie en de doppen voor de raamslingers uit de voordeuren van een special.
Dit is echt erg!! Maar ik heb dus serieus dit weekend hierover gedroomd... kwam met de fiets in een of ander ravijn en daar lag een 340 sedan.. keek ik naar binnen, had die elektrische ramen achter! Even erin gekeken en waren aangedreven raamslingers van binnen! Dat komt dus gewoon door dit stukje tekst dat ik zoiets droom!! Te erg :crazy2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;188847 schreef : Dit is echt erg!! Maar ik heb dus serieus dit weekend hierover gedroomd... kwam met de fiets in een of ander ravijn en daar lag een 340 sedan.. keek ik naar binnen, had die elektrische ramen achter! Even erin gekeken en waren aangedreven raamslingers van binnen! Dat komt dus gewoon door dit stukje tekst dat ik zoiets droom!! Te erg :crazy2:
Misschien handig, werkte die ramen ook? Anders hoef ik er niet aan te beginnen natuurlijk :+
Ik hoop in ieder geval niet dat die ramen zorgen dat jij in een ravijn gaat vallen met de fiets, of dat mijn auto in een ravijn valt. Maar dat zal wel meevallen in Nederland denk ik
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;188940 schreef : Vandaag werd ik opgebeld door iemand die een belastingvrije volvo 300 zoekt voor ongeveer 500 euro om te kunnen crossen etc. Natuurlijk heb ik toen het gesprek be?indigd na hem verteld te hebben hoe waardevol de auto's zijn.
Helaas staat speurders.nl vol met zulke 340's :snif:
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo, 343, 345, 340, 360, autocross, crossauto, ongeschikt, stuk, kapot.
Google, do your worst
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zijn vaak al rot voor je op de cross bent, carrosserie niet stevig genoeg. Je zakt zo door de bodem! Vaak ook veel te duur, niet te betalen meer tegenwoordig. Elk ander merk een beter resultaat.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
300 serie en cross: alleen als je geld over hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-