Thread zonder onderwerp :D
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
www.hot-spark.com/ ; www.hot-spark.com/1-opel.htm ; www.hot-spark.com/Installing-Hot-Spark.pdf
hier heb ik er voor het eerst van gehoord: community.924forum.nl/f13/de-vonken-voor...llers-onder-ons-763/
maar ik heb er geen ervaring mee.
weetniet hoe het onder een c-kadett zit. misschien kun je ook een distributeur+electrische ontsteking van een latere opel pakken?
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- LV binnenschermrand ca 15 cm boven doorgeroest. plaatwerk buiten in topstaat. Hoop modder onderaan, dus het afwateringsgat wat vergroot en zsm paneel eraf om schoon te maken (en de schade verder te bekijken). verder, ook richting dorpel keihard
- LV hoek vooraan groot gat, kon me eerst niet interesseren, maar nu heeft zich doorgezet naar boven
- RA helemaal onderaan een beginnend gat, nog heel klein. (kader niet op ware grootte)
- RA bij de achterlichten wordt het nu ook serieus
maar... positief: voor de rest Niks
hoe zouden jullie dat bij de achterlichten aanpakken? Erik zou er het liefst een complete NOS achterkant in lassen, maar zouden wat mooi gemaakte plaatjes niet ook goed genoeg zijn voor vele jaren?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Zo was die bij mij:
Zie dat ik nog geen foto's heb gemaakt van het eindresultaat, oeps :no_comment:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;188699 schreef : Plaat voor de achterkant is helaas niet meer te krijgen, had ik ook willen hebben. Had gelukkig wel van ebay (toeval) nog een nieuwe binnenplaat. Met plaatjes is het wel te maken, maar verkijk je niet op het werk!
Zo was die bij mij:
Zie dat ik nog geen foto's heb gemaakt van het eindresultaat, oeps :no_comment:
Balen voor je Mark, ik heb een paar jaar geleden een complete achterplaat gekregen + nog de twee plaatwerkdelen achter de achterlichten (dat heb ik dus feitelijk 'dubbel'), alles NOS.
Goed dat je zegt dat het niet meer te krijgen is, dan weet ik dat ik het spul niet moet verkopen
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-