Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hier is het ook een redelijke teringzooi geweest al scheen het nog mee te vallen. waar ik me de hele dag buiten de hitte om aan kapot ge?rgerd heb waren radio presentatoren die aan het verkondigen waren dat het wel allemaal meeviel met dat weer....Vermilion;179402 schreef : Dat gebeurt wel vaker, dat de voorspelde apocalyps niet uitkomt :+
t is niet te voorspellen omdat t noodweer vaak superplaatselijk is en dan lijkt een algehele waarschuwing me prima op z'n plaats, ik zat vanavond bij een date buiten in de tuin mooi weer te kijken en binnen 5 minuten was het pikzwart en kreeg ik een hagelsteen in mn nek; beter goed gewaarschuwd als achteraf janken dat de voorspelling niet goed was toch?
- V300 register
- Verbannen
-
hahaha
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
flyhart;179420 schreef : een date! :pics:
hahaha
Hahah gaan we weer, vroeger was dat vermilion zijn standaard reactie
Hier viel het ook reuze mee. Wel wat onweer rond een uur of 9, maar dat was het dan ook. Gelukkig maar!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;179418 schreef : hier is het ook een redelijke teringzooi geweest al scheen het nog mee te vallen. waar ik me de hele dag buiten de hitte om aan kapot ge?rgerd heb waren radio presentatoren die aan het verkondigen waren dat het wel allemaal meeviel met dat weer....
t is niet te voorspellen omdat t noodweer vaak superplaatselijk is en dan lijkt een algehele waarschuwing me prima op z'n plaats, ik zat vanavond bij een date buiten in de tuin mooi weer te kijken en binnen 5 minuten was het pikzwart en kreeg ik een hagelsteen in mn nek; beter goed gewaarschuwd als achteraf janken dat de voorspelling niet goed was toch?
het valt me wel op dat er, als er in de randstad wat gebeurt, moord en brand geschreeuwd wordt en als er dan in het oosten wat gebeurt, is het ineens "plaatselijk forse buien".
zoals augustus 2010, met al die windhozen hier waarbij helaas een dode is gevallen. Dan hoor je op de radio dus helemaal niks.
Maar als het hagelt in Den Haag... o o dan is het verschrikkelijk noodweer in Nederland!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;179432 schreef : Maar als het hagelt in Den Haag... o o dan is het verschrikkelijk noodweer in Nederland!
Niet zo klagen! De achterhoek heet niet voor niets achterhoek. Het gebied ligt niet alleen ergens achter, maar loopt ook achter.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-