Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-06-2011 23:33 #878351 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Het was in elk geval wel raar om te zien (we zaten buiten i.v.m. een feestje), want eerst wezen de boomtoppen naar rechts, en 10 minuten later naar links.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2011 23:51 #878358 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D

Vermilion;179402 schreef : Dat gebeurt wel vaker, dat de voorspelde apocalyps niet uitkomt :+

hier is het ook een redelijke teringzooi geweest al scheen het nog mee te vallen. waar ik me de hele dag buiten de hitte om aan kapot ge?rgerd heb waren radio presentatoren die aan het verkondigen waren dat het wel allemaal meeviel met dat weer....

t is niet te voorspellen omdat t noodweer vaak superplaatselijk is en dan lijkt een algehele waarschuwing me prima op z'n plaats, ik zat vanavond bij een date buiten in de tuin mooi weer te kijken en binnen 5 minuten was het pikzwart en kreeg ik een hagelsteen in mn nek; beter goed gewaarschuwd als achteraf janken dat de voorspelling niet goed was toch?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-06-2011 00:09 #878360 door V300 register
een date! :pics:
hahaha

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-06-2011 07:18 #878364 door V300 register
Daar hebben we deze toch voor? :p

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2011 07:39 #878366 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Nog nooit meegemaakt, onweer zo dicht bij. Tot 2x toe de aardlek er uitgeslagen in anderhalfuur tijd. 2 straten achter ons is hij in een platdak ingeslagen. Onvoorstelbaar, dakopbouwen en kerktorens heel dichtbij en hij slaat midden in een dak in. Hoorde hem bij ons in de tuin knetteren.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-06-2011 07:58 #878368 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

flyhart;179420 schreef : een date! :pics:
hahaha

Hahah gaan we weer, vroeger was dat vermilion zijn standaard reactie :p

Hier viel het ook reuze mee. Wel wat onweer rond een uur of 9, maar dat was het dan ook. Gelukkig maar!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2011 12:21 #878372 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;179418 schreef : hier is het ook een redelijke teringzooi geweest al scheen het nog mee te vallen. waar ik me de hele dag buiten de hitte om aan kapot ge?rgerd heb waren radio presentatoren die aan het verkondigen waren dat het wel allemaal meeviel met dat weer....

t is niet te voorspellen omdat t noodweer vaak superplaatselijk is en dan lijkt een algehele waarschuwing me prima op z'n plaats, ik zat vanavond bij een date buiten in de tuin mooi weer te kijken en binnen 5 minuten was het pikzwart en kreeg ik een hagelsteen in mn nek; beter goed gewaarschuwd als achteraf janken dat de voorspelling niet goed was toch?

het valt me wel op dat er, als er in de randstad wat gebeurt, moord en brand geschreeuwd wordt en als er dan in het oosten wat gebeurt, is het ineens "plaatselijk forse buien".
zoals augustus 2010, met al die windhozen hier waarbij helaas een dode is gevallen. Dan hoor je op de radio dus helemaal niks.

Maar als het hagelt in Den Haag... o o dan is het verschrikkelijk noodweer in Nederland!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-06-2011 12:37 #878373 door V300 register

volvofiel;179432 schreef : Maar als het hagelt in Den Haag... o o dan is het verschrikkelijk noodweer in Nederland!

Niet zo klagen! De achterhoek heet niet voor niets achterhoek. Het gebied ligt niet alleen ergens achter, maar loopt ook achter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-06-2011 12:46 #878374 door V300 register
Ach, zo lang Nederland 1 groot urban field is, maak ik me niet zoveel zorgen om de Achterhoek!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-06-2011 12:48 #878375 door V300 register
In Leerdam was het i.i.g. een aardig slagveld, zo hadden al die brandweermannen en mannetjes ook weer wat te doen!!

Moderators: Mark Smeets