Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
edit: blijkbaar idd te mooi om waar te zijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Vermilion;173051 schreef : Dat is zeker interessant, klinkt haast te mooi om waar te zijn
edit: blijkbaar idd te mooi om waar te zijn
Haha ik kwam net op dezelfde site uit, wou hem net posten.. idd waardeloos, niet bellen in het Buitenland :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
:+
- Mark Smeets
- Moderator
-

Maar je hebt wel gelijk, elke week in Duitsland stappen, even in Belgi? tanken, en dan heb ik het nog niet over vakantie, en dan niet kunnen bellen, stel dat het nodig is....
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik in NL ben krijg ik alleen maar telefoontjes uit Belgi?, in Belgi? is het sowieso internationaal en dan ook nog regelmatig uit Amerika of Duitsland.
Moest ik eigenlijk eens wat op verzinnen maar ik wil mijn NL-nummer houden dus mogelijkheden zijn niet zo groot.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;173043 schreef : Haha, grapjas. Je mag niet slepen over de Route du Soleil.
En een soort A-frame constructie zoals ik op Autoshite.com zo vaak zie langskomen? Dan is de gesleepte auto een aanhangwagen :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;173073 schreef : @ Jos: 2 mobieltjes, kun je in belgi? sowieso met het belgische toestel bellen
Ik ga toch niet met 2 mobieltjes rondsjouwen
En dan nog kost een beetje abonnement in .be al 15-20 euro dus dan kan ik beter nog bij Nederlands blijven. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-