Thread zonder onderwerp :D
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ik was al een tijdje al op zoek naar iets beters dan stress en overspannen zijn..kan ik net even niet gebruiken na mijn laatste lichamelijke kwaaltjes..het financiele plaatje is beter en de uren zijn normaler dan waar ik nu werk..Wouter76;170657 schreef : Succes met de sollicitatie Jeroen, minder werken en er toch financieel beter van worden klinkt in ieder geval goed.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;170705 schreef : Ik heb deze zomer anders ook 3 weken standaard 45 ? 50 uur in 5 dagen gemaakt als vuilniswagenchauffeur. Wat voor mij overigens meer dan prima was, hoe meer hoe beter in de zomervakantie, ik ging op vrjdagavond en zaterdag morgen nog extra werken bij een andere baas
Als je uren wilt maken is chauffeur het beste beroep dat je kan hebben! Tenminste, dat is het altijd geweest. Nieuwe wetten maken het wat lastiger.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;170707 schreef : de 48 urige werk week bijvoorbeeld..
Belachelijke wetgeving. Ik vond 7 dagen 15 uur per dag heerlijk toen ik 18 was. Niet voor al te lang, maar incidenteel een paar weekjes bijverdienen, geweldig!
- Mark Smeets
- Moderator
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
(ja, ik weet het... "dat ging me altijd prima af", "ik weet waar mijn grenzen liggen" "etc." maar toch...)
- V300 register
- Verbannen
-
Rijtijd is al lang gelimiteerd. Veel van de uren zijn wachttijd bij laden/lossen en dan lig je gewoon op bed.Bodejodel;170711 schreef : Klinkt me toch een beetje onverantwoordelijk in de oren... zulke lange dagen op zo'n zwaar moordwapen...
(ja, ik weet het... "dat ging me altijd prima af", "ik weet waar mijn grenzen liggen" "etc." maar toch...)
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;170709 schreef : Dat is het voordeel op de vuilniswagen, als je met 2 chauffeurs bent kun je dus tot 20 uur per dag werken zonder wetten te overschrijden (qua rij en rusttijden). ideaal!
In Nijmegen hoefden we ons helemaal niet aan rij- en rusttijden te houden, we hadden daar ontheffing voor. Maar dat geldt natuurlijk niet onbeperkt, ze vinden er 'iets' van als je met twee man 20 uur zou werken
Bodejodel;170711 schreef : Klinkt me toch een beetje onverantwoordelijk in de oren... zulke lange dagen op zo'n zwaar moordwapen...
Idd, maar beter op een vuilniswagen waar je nog kunt wisselen (mits er twee chauffeurs mee zijn), dan op de lange baan waar je veel eerder in slaap kukelt. Als ik het niet meer trok achter het stuur op de vuilniswagen, ging ik ff lekker lopen en zakken smijten