Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2011 14:44 #867056 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

setsunakaede;170211 schreef : Bij mijn weten is opzij gaan voor een invoeger in NL nog altijd verboden. Dat gezegd hebbende maak ik me zelf er ook soms schuldig aan. Als er genoeg ruimte voor is, that is...

Het is feitelijk onnodig links rijden of in jargon 'niet voldoende rechts houden'. Er zijn altijd situaties waarbij even een baantje opschuiven helpt (een zwaar puffende dieplader met een halve windmolen erop, een wel heel treurig korte invoegstrook) maar onderhand beschouwen mensen het als een regel en niet als een uitzondering. Mensen lopen zo te krukken met invoegen dat je soms uit puur lijfs- en blikbehoud naar links gaat, zeker als je weer zo'n Kia Joice Voetbal Flatscreen Edition al aanstalten ziet maken om bij het eerste blokje hem met 60 (en doodsverachting) ertussen te prakken.

Tsja, Postbus 51-campagne maar doen dan? Niet dat het helpt want dat voorrang van rechts alweer een paar jaar voor alle bestuurders geldt, lijkt ondanks de smurfen ook alweer vergeten. :no:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
04-03-2011 14:58 #867057 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Hier in de wijk zijn ook de meeste kruisingen gelijkwaardig, maar als fietser ben je dan je leven niet zeker als je daar ook naar handeld, en als ik met de 340 op zo'n kruispunt aan kom rijden waarbij er een auto van rechts komt dan gebeurt het ook regelmatig dat ik dan de eerst 10 seconden stil moet gaan staan voor het besef er bij de voorrang hebbend partij opkomt dat hij/zei wel eens voorrang zou kunnen hebben....

Heb zelf van rechts komend eens een bus chauffeuse beangstigend dichtbij zien komen, is ook een erg slecht te overzien kruispunt door flinke struiken, desondanks vond ze kennelijk dat je ook dan best stevig door kon rijden, ik zag mijzelf en mijn geliefde witte Volvootje al vroegtijdig onder de groene zoden verdwijnen :eek:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2011 15:19 #867059 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Wil je er in begraven worden ja? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2011 15:28 #867061 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Kijk, d?t is nou de ?chte volvo liefde :D

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
04-03-2011 16:22 #867063 door Wouter Borsje
:yesyes: Met het clublogo als grafsteen waarop te lezen zal staan: "onafscheidelijk als ze zijn rusten hier Wouter en zijn geliefde Volvo 340".

Zet me wel aan het denken, ff Dela bellen wat een XXL graf kost....:D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2011 17:03 #867068 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Heb je ook al rekening gehouden met de kosten van het dagelijks poetsen en polijsten van de steen? :+
Een duurzaam waterdichte container voor je auto is ook niet goedkoop denk ik... maar hij moet natuurlijk niet gaan roesten...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2011 17:15 #867072 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Goed diep in de grond stoppen, dan valt het met roesten nog wel mee.

Of Wouter.... je rijdt gewoon een gletsjer in om je daar in te laten vriezen. Misschien komen over een jaartje of duizend wel een digitale Hannibal met z'n robotleger en mechanische olifanten over je heen gestampt en wordt er over tweeduizend jaar een intacte Volvo 340 met redelijk intacte bestuurder gevonden.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2011 17:34 #867076 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Thread zonder onderwerp :D
niet als ik al die global warming meuk moet geloven

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
04-03-2011 18:55 #867088 door Wouter Borsje

Bodejodel;170226 schreef : Heb je ook al rekening gehouden met de kosten van het dagelijks poetsen en polijsten van de steen? :+
Een duurzaam waterdichte container voor je auto is ook niet goedkoop denk ik... maar hij moet natuurlijk niet gaan roesten...

Nu je het zegt, nog helemaal niet aan gedacht, die premie zal omhoog schieten als ik mijn nieuwe polis blad ga ontvangen met al deze voorwaarden erop. :)

volvofiel;170231 schreef : je rijdt gewoon een gletsjer in om je daar in te laten vriezen. Misschien komen over een jaartje of duizend wel een digitale Hannibal met z'n robotleger en mechanische olifanten over je heen gestampt en wordt er over tweeduizend jaar een intacte Volvo 340 met redelijk intacte bestuurder gevonden.

Hahahahaha, hoe verzin je het allemaal bij elkaar :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2011 00:18 #867140 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
dat is leuk! avondje pokeren met wat maten ?5 inleggen en aan het eind overblijven met een enorme berg fishes wat omgerekend ?145 opleverde:D

Moderators: Mark Smeets