Thread zonder onderwerp :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2010 14:34 #858017 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Vanavond is er een bijeenkomst in Deventer. Ik ga in ieder geval niet met de 343 (Daar zijn er te weinig nog van over om dit risico te nemen). Maar de vertrouw ik ook niet meer. Ik zie er totaal tegen op (koud station, misschien eindeloos wachten, etc.)

Wat zouden jullie doen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 14:37 #858019 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Bijeenkomst van de volvoclub?

De NS zou ik sowieso niet op rekenen, (lees: Utrecht centraal ligt er alweer uit) je hebt toch ook nog een 360? dat moet makkelijk gaan..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 14:56 #858021 door V300 register
Absoluut met een auto gaan...drama's de laatste tijd bij de NS/ProRail. Ik heb gehoord dat ze het spoorboekje al aanpassen, zodat ze de doelstelling (zoveel procent op tijd) nog kunnen halen. Schande als dat waar is.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2010 15:05 #858023 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
Erik, de vergadering is afgelast; heb je als het goed is vanmorgen bericht van gekregen....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 15:10 #858025 door V300 register
ouch wat een gezeur op de ns. Zitten we ook te zeiken dat we niet meer 120 op de snelweg kunnen, moet rijkswaterstaat daarvoor niet het boetekleed aantrekken? Zitten we te zeiken waarom er op schiphol het hele weekend al vetragingen zijn en vluchten worden geannuleerd?

Voor de ns en prorail is het ook gewoon overmacht net zoals voor rijkswaterstaat die ook met man en macht de wegen probeert schoon te vegen. Rijkswaterstaat past de max snelheid aan met de matrixborden naar 50 km/h. NS past het winterschema toe om nog een beetje door te kunnen rijden zonder dat er opstoppingen gaan ontstaan door vetragingen.

Alleen het grootste probleem als je met de trein gaat is dat je afhankelijk bent van ns, in een auto voel je nog een beetje vrij ook al sta je in file en kun je geen kant op.

De stations Deventer, Nijmegen hebben volgens mij verwarmde wachtkamers. Maar goed als je nu al geen zin hebt om met de trein te gaan, pak een auto.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 15:14 #858027 door V300 register
Ik vind het vrij bijzonder dat in NL de treinen gewoon altijd overhoop liggen met dit weer. En het is nogal laf om je dienstregeling aan te passen als je de zaakjes niet voor elkaar hebt, want het k?n wel. Het winterschema is toch ook al overhoop? Er rijdt soms niets meer, of echt heel weinig. Ik vind dat te erg gewoon.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 15:16 #858029 door V300 register
Ik ben het inderdaad met Freek eens. Punt is gewoon dat het jammerlijk is dat NL met 20 cm sneeuw faalt!

zelfde geldt voor de wegen en schiphol. Het trieste met de NS is alleen dat ze vorig jaar hebben beloofd hier wat aan te doen, en dat blijkbaar niet is gebeurd!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 15:19 #858032 door V300 register
Ik vind de wegen en Schiphol echt een ander verhaal dan de NS. De NS hoeft niet z? erg afhankelijk te zijn van het weer.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2010 15:19 #858033 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
ja en wat denk je van het zouttekort, je zou denken dat ze daar na vorig jaar ook van geleerd hebben....

ben net even wezen klooien met de auto, weer een paar keer de wetering (vaart die door heel benschop loopt) van heel dichtbij gezien, blijft leuk. niet/nauwelijks zout op de weg iig, overal sneeuw. provinciale wegen liggen dan wel weer vol met pekel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 15:21 #858034 door V300 register
Ja, idd, het zouttekort is wel knullig ja, maar daar is niet echt 1 iemand (of 2) voor aan te wijzen. Kun je niet lekker op schelden. En volgens mij mogen we ook niet verwachten dat elk stukje asfalt bestrooid wordt...gelukkig maar.

Moderators: Mark Smeets