Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
edit: oh, das ook een GLS :+ hehe
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;162895 schreef : Dan zou ik niet via Duitsland gaan!
Er ligt hier nog best een laag sneeuw en ze zijn over de grens erg streng als het gaat om winterbanden. Grote kans dat je aangehouden wordt.
Ik had laatst ook dat er een politieauto naast mij stopte en de agenten erg geinteresseerd naar mijn wielen aan het kijken waren, maar ze zeiden niets.... Ik heb zwarte velgen met winterbanden.... Ik denk dat ze puur even naar de zwarte velgen kijken en .... laat Jeroen nou net zwarte velgen hebben! :yesyes:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op mijn 360 ja, maar niet op mijn lease auto. Voor mijn werk heb ik een bestelwagen vol geavanceerde meetaparatuur nodig... De voorloop auto (Ford Transit Connect) is zelfs uitgerust m?t lichtmetalen velgen met prachtige bijna versleten zomerbanden... Dat valt wel op dus...Lucluc;162975 schreef : en .... laat Jeroen nou net zwarte velgen hebben! :yesyes:
(Verder is er geen enkele optie aanwizig)Straks wordt het een nieuwe VW Caddy Maxi Blue Motion. Daar zitten alle elektronische hulpmiddelen op om op het rechte spoor te blijven en als het goed is voor volgend jaar (want levertijd = 3 maanden = winter voorbij) ook winterbanden. :w00t:
Ik heb al in de nieuwe Golf ervaren dat je dan zelfs op ijs gewoon kunt sturen, vol gas kunt geven en dan n?g gaat waar je heen wilt, dat is echt bizar gevoel als je een 360 gewend bent.
Ik ben erg blij dat ik nu niet mijn 360 aan 1000 km per week door de pekel hoef te jagen!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Nee niet bij je V40, misschien wel bij je 340?
- V300 register
- Verbannen
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|