Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar ik zal 't eens proberen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;47766 schreef : Hmmm, ik ben er niet op vooruit gegaan :no_comment: Ik rij nu rond met een vooroorlogse Transit. Hij is w?l heel snel, d?t dan weer wel
Bevroren slot: Men neme een broodzak van plastic, vulle hem met een weinig warm water, en houde dit tegen het slot aan. Voila, het slot is ontdooid. (Wat nou slotontdooier :yeah:)
Bevroren deur: Men neme een weinig talkpoeder op de wijsvinger, en wrijve hiermede de deurrubbers in. Voila, geen deuren meer die niet meer open willen.
Bevroren ruiten aan den binnenzijde: Men neme ??n luchtontvochtiger, en plaatse deze in den auto. Voila, nooit meer bevroren ruiten aan den binnenzijde van den auto.
Bevroren ruiten aan den buitenzijde van den auto: Men neme ??n oude lap (of twee, indien ??n niet genoeg is :+), mag ook zijn: een oud gordijn; een oude deken; een hoes, speciaal voor den auto of desnoodsch een stuk bubbeltjensplastiek, en spanne dit over den auto, op z?danige wijze, dat ruiten en spiegels geheel overdekt worden. Voila, nooit meer bevroren ruiten aan den buitenzijde van den auto.
Volgende keer meer in Grootmoeders wijze raad-topic!
goeie tips harry
mijn bakkie staat altijd in de wind welk van de rivier afkomt.
heb je dan ook nog een tip voor de beweeglijkheid van stuurslotcylinder? heb nogal eens dat de tuimelars blijven hangen en dan moet ik echt veel wiebelen met de sleutel en de tuimeltjes eigenlijk aantikken als t ware.
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;48126 schreef : heb je dan ook nog een tip voor de beweeglijkheid van stuurslotcylinder? heb nogal eens dat de tuimelars blijven hangen en dan moet ik echt veel wiebelen met de sleutel en de tuimeltjes eigenlijk aantikken als t ware.
Heb je niet een reservesleutel die niet versleten is? Misschien kun je die es proberen? Ik heb wel es gehoord dat je er niet zomaar smeermiddel in mag spuiten, omdat het dan wel eens erger kan worden... Weet iemand daar wat van? Daar kan grootmoeder misschien nog wat van leren
- V300 register
- Verbannen
-
slotcilinders moet je eigenlijk smeren met grafietvet
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;49113 schreef : Hoe krijg je chocola uit je bekleding?
Een ongestelde vrouw een half uurtje loslaten in je auto?
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;49161 schreef : Een ongestelde vrouw een half uurtje loslaten in je auto?
:D:D Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
:D .. heb je gelijk een rood interieur (altijd al mooi gevonden!) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Dutchie;49161 schreef : Een ongestelde vrouw een half uurtje loslaten in je auto?
ben nog vrijgezel dus die optie kan:D