Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2008 16:15 #697313
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Precies, en die is ook goed af te richten dat ie je helemaal niet lastig valt met onzin. Twee keer in de afgelopen twee jaar gaf ie een melding, twee keer ook echt raak (waarvan ??n keer een attachment in email toen iemand anders op mijn PC zijn webmail opende!).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2008 20:36 #697377
door V300 register
Mijn mailtjes worden wel automatisch geblocked (plaatjes/scripts etc worden niet geopend, daarvoor moet ik toestemming geven) Toevallig gister weer eens (echte) spyware gehad sinds jaren, was direct weer weg m.b.v. Hitman Pro. Daarna alleen nog ff regedit opgestart om de registerkey weg te halen die voor een foutmelding zorgde. (probeerde alsnog een verwijderd progje op te starten)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2008 20:58 #697472
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Hm. Zojuist heeft AVG een Trojan Horse in quarantaine geplaatst. Aanleiding voor mij om mijn hele pc op te schonen en een uitgebreide scan te doen. Er kwam niks naar voren.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-02-2008 17:06 #697517
door V300 register
ja dat klinkt bekend. bij mij was het ook zo, maar dan iedere dag wel 1 of 2 keer ineens zo'n ""eenmalige"" waarschuwing/actie.
bleek uiteindelijk met dat combifix programmatje een hoop ellende in de PC te zitten.
wat wel wil helpen is om Windows in de veilige modus op te starten (zonder netwerkmogelijkheden, dus echt de kale veilige modus) en dan de full system scan nogmaals te doen.
gr. Wouter
bleek uiteindelijk met dat combifix programmatje een hoop ellende in de PC te zitten.
wat wel wil helpen is om Windows in de veilige modus op te starten (zonder netwerkmogelijkheden, dus echt de kale veilige modus) en dan de full system scan nogmaals te doen.
gr. Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-02-2008 03:27 #697647
door V300 register
Oei t Thread zonder onderwerp begint een onderwerp te krijgen..........:wtf:
hoe triest ben je als je met je zatte kop om bijna half 4 's nachts nog op 't volvo300club-forum rondbazuint......
hoe triest ben je als je met je zatte kop om bijna half 4 's nachts nog op 't volvo300club-forum rondbazuint......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-02-2008 13:02 #697662
door V300 register
Gewoon verslaafd, niks om je zorgen over te maken
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-02-2008 19:16 #697682
door V300 register
hahaha ik weet nog wel dat een van de vroegere vaste gasten dat ook een keer deed tijdens carnaval, en de dag erop heel verbaasd een berichtje plaatste van 'he, heb ik dat geschreven??' haha :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-02-2008 15:38 #697738
door V300 register
Rammeltjes, kraakjes horen erbij denk ik van een oudere auto. Ik heb een daf en een 343. Rijd alle twee heerlijk, rammelt, trilt en veel geluid. Gisteren reed ik in mijn Space Star en dacht ik wat heerlijk rustig en makkelijk, maarrrrr ik rij liever in mijn gedateerde rammeltjes, heeft sfeer en is genieten dat motor geluid.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-02-2008 19:10 #697752
door V300 register
Een wijze oude Volvo-liefhebber, een bekende van hier, heeft mij ooit gezegd: 'je moet er geen nieuwe auto van willen maken'. Daar denk ik vaak aan en ik geloof dat die man gelijk heeft. Ik kan er mee leven.
Overigens grappig dat mijn beide 360's van hetzelfde bouwjaar hetzelfde geluidje maken als je aan het stuur draait. Klemt een beetje tegen het dashboard.
Thon Daf 46;47161 schreef : Rammeltjes, kraakjes horen erbij...
Een wijze oude Volvo-liefhebber, een bekende van hier, heeft mij ooit gezegd: 'je moet er geen nieuwe auto van willen maken'. Daar denk ik vaak aan en ik geloof dat die man gelijk heeft. Ik kan er mee leven.
Overigens grappig dat mijn beide 360's van hetzelfde bouwjaar hetzelfde geluidje maken als je aan het stuur draait. Klemt een beetje tegen het dashboard.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2008 21:46 #697782
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Over geluidjes; het startgeluid vind ik altijd zo mooi. Net muziek:worship:
Moderators: Mark Smeets