Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;146948 schreef : Ghe, ik denk net ik ga het even goedzetten... Maar volgens mij is Wouter me precies een minuut voor
ik ben bang dat je gelijk hebt Diede
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Hierbij verklaar ik, ?????????????., woonachtig te ??..??????. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereldkampioenschap Voetbal 2010 te Zuid-Afrika.
1. Vanaf twee uur voor elke wedstrijd alsmede 1 uur na de wedstrijd zorg ik voor alle drankjes en hapjes voor de mannelijke kijkers
2. Ik zal nooit, maar dan ook ?cht nooit voor het beeldscherm lopen.
3. Mochten er boodschappen gehaald moeten worden, dan haal ik dat direct op verzoek van de mannelijke kijkers.
4. Tijdens een wedstrijd zal ik geen vragen stellen over buitenspel, namen van spelers of andere vrouwenvragen.
5. Ik respecteer elke opmerking die naar mij wordt gemaakt, ook na een tegendoelpunt.
6. Voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak ik de huiskamer brandschoon (stofzuigen, dweilen, ramen gewassen, beeldscherm TV afgenomen, tafels schoon).
7. Alle drankwaren staan ruim van te voren goed gekoeld in de koelkast.
8. Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal wordt er minimaal twee keer een bittergarnituur verzorgd.
9. In geen enkele vorm zal ik de mannelijke kijker tegenspreken, algemene vragen stellen of ?berhaupt ergens over discussi?ren.
10. Ik respecteer alle mannelijke kijkers in het huis en doe wat zij mij bevelen.
11. Ik voer alle opdrachten naar eer en geweten en eigen goeddunken uit. Kritiek of op- en aanmerkingen neem ik serieus en zal ik gebruiken om mijzelf te verbeteren in de dienstverlening naar de mannelijke kijkers.
12. Als mij op welk gewenst moment dan ook wordt verzocht om het huis even te verlaten, zal ik dit terstond doen.
13. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk tijdens de wedstrijd avond servicen.
14. Tijdens de rust zal ik zorg dragen dat het toilet continue fris en schoon blijft, zonder er geld voor te vragen.
15. ?s-Ochtends na de wedstrijd zal de krant ongelezen worden klaargelegd op de tafel met een glas water en een vers gezet kopje koffie.
* Aan dit contract kan door de vrouw geen enkel recht ontleend worden.
Aldus overeengekomen te ???????.. op ?? / ??. / 2010.
Handtekening vrouw
??????????
Handtekening man(voor akkoord)
????????????
hoezo heel erg fout :humor: wahahhaha
- V300 register
- Verbannen
-
Was laatst in belgie nog een reportage over 'slaafse vrouwen', vrouwen die zich vrijwillig lieten onderwerpen... Die hebben ook zo'n contract denk ik, alleen heeft hun contract betrekking tot alles! Het eerste wat ik dacht bij het zien: 'Bende ZOTTE wijven'
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Met ??n van de regels kon ik nog wel leven, als man dan: "Als de man wilt, dan doet het vrouwtje altijd mooi haar beentjes open!" :w00t:
- V300 register
- Verbannen
-
Vaag voetbal geneuzel. Alhoewel, $werkgever geeft mogelijkheid tot kijken met beamer (nee dank je) en BBQ ter afsluiting. (Yummie) Die wedstrijd kan me gestolen worden, maar... Ach ja, de directie is Chileens, dus zolang die door gaan...
- V300 register
- Verbannen
-
Iedereen is blij met het WK, en hoopt dat Nederland ver gaat komen. Overal is het feest tijdens de wedstrijden en mensen zoeken elkaar op voor gezelligheid.
Voelt altijd zo... DOM als iemand dat zegt. Alsof die andere 14.000.000 mensen er niet zijn die het wel leuk vinden. Sorry
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik heb vroeger jarenlang fanatiek gevoetbald (tot aan de A1 als keeper) maar met een trainer die z'n spel van de tv wedstrijden kopieerde en spelers die onder aliassen als kuyt, beckham en bergkamp door het leven gingen kreeg ik op een gegeven moment wel genoeg; sindsdien zal 22 zwaar overbetaalde idioten die tegen een leren lap aan schoppen me een worst wezen :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;147170 schreef : Hoezo zal je daar nou blij om zijn?
Iedereen is blij met het WK, en hoopt dat Nederland ver gaat komen. Overal is het feest tijdens de wedstrijden en mensen zoeken elkaar op voor gezelligheid.
Voelt altijd zo... DOM als iemand dat zegt. Alsof die andere 14.000.000 mensen er niet zijn die het wel leuk vinden. Sorry
Dat je het leuk vind, ala, maar gedraag je niet als een stel bezopen idioten... Alleen carnaval is nog erger. Wel zuipen, niet het verhaal erbij. Van mij hoeft het niet.
AvdAkker;147172 schreef : nou wat mij betreft is het WK ook na maandag afgelopen:o
Helaas, als ik het spel goed begrepen heb moeten ze minimaal 3 wedstrijden door, daarna kunnen ze er pas uit liggen.
AvdAkker;147172 schreef : ik heb vroeger jarenlang fanatiek gevoetbald (tot aan de A1 als keeper) maar met een trainer die z'n spel van de tv wedstrijden kopieerde en spelers die onder aliassen als kuyt, beckham en bergkamp door het leven gingen kreeg ik op een gegeven moment wel genoeg; sindsdien zal 22 zwaar overbetaalde idioten die tegen een leren lap aan schoppen me een worst wezen :yesyes:
Die 22 zwaar overbetaalde idioten vind ik nog daar aan toe, dat 5 miljoen mannen naar die 22 mannen in korte broekjes gaat zitten kijken snap ik niet, maar ala. (22 vrouwen in korte broek of nog beter, rokjes als bij hockey, daar kan ik wel inkomen dat mannen dat leuk vinden om te zien) Dat alles en iedereen het maar leuk mot vinden en er mee lastig gevallen wordt... daar mag men wat tegen doen.
Ik ben dan ook voor het dumpen van de politie-inzet kosten bij de organisatoren van de voetbalzut. Jullie lol, jullie idioten die de boel kort en klein slaan, jullie rekening. (Maar dat heeft niets met het WK te maken)