Thread zonder onderwerp :D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;140713 schreef : Als iemand zulke advertenties ziet en deze wil delen met ons, plaats er dan meteen een link bij, dat scheelt weer zoeken...
Jij lui persoon:D
Ik was zelf ook te lui om links te plaatsen, daarom zette ik het ook hier neer ipv 'interessante ad gezien' :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
I.v.m. de trekhaak onder m'n GLS kun je hem ook nog eens niet netjes in het midden van de bumper maken...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die mag niet voor de trekhaak hangen namelijk.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het is dat er zo'n kingsize volvo logo in verwerkt is anders had ik hem zelf wel gehouden en op de 343 gebouwd..
ik kan er overigens zelf ook best wat moois van maken als ik een achterbumper met trekhaak te lease krijg;)
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Ik heb ook al een trekhaak, dus dan is de montage van de kentekenplaat ook te doen...
Ik heb volgens mij maar 60 km in die auto gereden. Dat deed hij overigens prima, maar er moest teveel aan gebeuren om hem ?cht mooi te maken. Daar kon ik wel een halve eeuw wegenbelasting van betalen...slb_340;140746 schreef : Jeroen grijp je kans je oude 360 terugkopekopekope!

Is daar een markt voor dan? :+rwdstudent;140757 schreef : Vandaag op school een presentatie/verdediging gegeven over m'n marketingplan: 9,5 En het onderwerp was.. Volvo 300 motorsport onderdelen