Thread zonder onderwerp :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2009 19:59 #801072 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D

v0lv0freak;121800 schreef :
Het blijft alleen erg moeilijk voor mij om me erbuiten te houden.. Iets wat ik wel zou moeten doen ;)

Voor mij geldt hetzelfde.

Wat ik typte gold alleen voor mij en was mijn mening, maar kennelijk is dat t?ch te provocerend op de een of andere manier.
Ik heb in het type-aanduidingstopic gezien waar dat toe kan leiden en ik zit niet bepaald te wachten op een herhaling daarvan.

Dus daarom heb ik de hele zaak verwijderd. Mocht iemand toch nog iets tegen mijn mening hebben => graag via PB. Of het nu heel kort is of niet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2009 20:56 #801076 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

v0lv0freak;121800 schreef : maatschappelijke discussie lijken mij niet handig op dit forum, omdat dit al snel tot heftige discussies leidt. Maar aan de andere kant, wie ben ik om die discussies te verbieden? ;)

Het blijft alleen erg moeilijk voor mij om me erbuiten te houden.. Iets wat ik wel zou moeten doen

Same here. Mijn vingers jeuken elke keer om een reactie te tiepen. Soms kan ik me inhouden maar meestal helaas niet.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2009 21:42 #801084 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
jos,bij elk forum is er wel iets..helaas zijn er ook de"typische gevalletjes"..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2009 22:05 #801091 door V300 register

volvo freak;121814 schreef : jos,bij elk forum is er wel iets..helaas zijn er ook de"typische gevalletjes"..

Soms type ik een heel bericht en druk ik het naderhand weg. Zie het als een soort anger management :halo:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2009 22:07 #801093 door V300 register
Haha, dat doe ik soms ook!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-10-2009 12:21 #801115 door V300 register

Jos360 schreef : Soms type ik een heel bericht en druk ik het naderhand weg. Zie het als een soort anger management

punkazz;121827 schreef : Haha, dat doe ik soms ook!

hahaha, lekkerrrr herkenbaar inderdaad :f

zouden meer mensen moeten doen...ipv het eerst plaatsen en dan alsnog verwijderen :nono:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 15:21 #801124 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;121764 schreef : ben al een paar keer de hel in geprezen toen ik op zondag de auto aan 't wassen was)

Fijne Christenen zijn dat dan... dat is niet helemaal de manier... Ik moet de bijbeltekst nog vinden waar in staat dat je iemand de hel in mag "prijzen"... :D

Ik ben zelf Christen (Fanatiek? ja & nee, je bent het of je bent het niet) en ik heb zelf nadat ik vanmorgen in de kerk gezeten heb, fijn een uurtje of 2 mijn auto staan wassen. Niks mis mee. Dat was voor mij ook een rustmoment.
Als andere mensen de hele dag op hun krent willen zitten omdat zij dat als rust ervaren is dat ook prima. Als iemand het rustgevend vind om even de flex in zijn auto te zetten of een paar grote gaten in een betonnen muur wil (hamer)boren mag dat van mij ook best op zondag. Winkels die op zondag open zijn? Prima, mij zul je er alleen niet tegenkomen. Wie ben ik (als Christen) om andere mensen te vertellen dat dat niet mag? Vraag mij alleen niet om op zondag ook te gaan werken omdat er ondertussen een 7-daagse werkweek ontstaan is, want dat weiger ik. Als iemand op zondag hulp nodig heeft met zijn verhuizing/verbouwing/auto...? Dan help ik ook graag mee. (maar liefst wel pas n? de kerk) Dan ga ik ze niet vertellen dat dat op zondag niet mag.

Ik ben 1 keer wel op zondag gaan werken. Toen was na een enorme storm de AH waar ik werkte ca. 20 cm onder (riool en regen) water komen te staan. Toen ze belden of ik wilde helpen met schoonmaken zodat ze maandag weer gewoon open konden stapte ik ook meteen in de auto om tot aan mijn enkels in het poep-en pieswater te gaan staan. Toen achteraf op mijn salarisstrookje bleek dat ze die uren 300% uitbetaald hadden vond ik dat ook helemaal niet erg... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-10-2009 16:14 #801130 door V300 register

Bodejodel;121861 schreef : Ik ben zelf Christen (Fanatiek? ja & nee, je bent het of je bent het niet) en ik heb zelf nadat ik vanmorgen in de kerk gezeten heb fijn een uurtje of 2 mijn auto staan wassen. Niks mis mee. Dat was voor mij ook een rustmoment.
Als andere mensen de hele dag op hun krent willen zitten omdat zij dat als rust ervaren is dat ook prima. Als iemand het rustgevend vind om even de flex in zijn auto te zetten of een paar grote gaten in een betonnen muur wil (hamer)boren mag dat van mij ook best op zondag. Winkels die op zondag open zijn? Prima, mij zul je er alleen niet tegenkomen. Wie ben ik (als Christen) om andere mensen te vertellen dat dat niet mag? Vraag mij alleen niet om op zondag ook te gaan werken omdat er ondertussen een 7-daagse werkweek ontstaan is, want dat weiger ik. Als iemand op zondag hulp nodig heeft met zijn verhuizing/verbouwing/auto...? Dan help ik ook graag mee. (maar liefst wel pas n? de kerk) Dan ga ik ze niet vertellen dat dat op zondag niet mag.

En zo hoort het in mijn ogen ook!
Hier in Amerika zijn ze echt ontzettend gelovig. Zo erg als het in NL 60 jaar geleden was zeg maar. Iedereen van mijn leeftijd gaat ook gewoon naar de kerk op zondag terwijl dat in NL al lang niet meer is.
En ik merk er helemaal niks van. Bidden voor het eten zie ik elke keer en zondagochtend ben ik alleen, maar voor de rest heb ik nergens last van. Zij kunnen hun gang gaan, ik kan mijn gang gaan en niemand veroordeelt mij dat ik niet meega naar de kerk of niet meebid voor het eten.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-10-2009 16:26 #801131 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
ik heb de rooms kathezieke opvoeding gehad,en ieder in zijn waarde laten en doen is wat ik meegekregen heb..

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 21:20 #801170 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

Jos360;121868 schreef : en niemand veroordeelt mij dat ik niet meega naar de kerk of niet meebid voor het eten.

Veel Christenen spelen graag voor God, maar in mijn ogen is Hij de enige die mag oordelen. :D

(of deed ik dat nu zelf net ook...:S)

Moderators: Mark Smeets