Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ook zo'n apple nu, in de vorm van een macbook, puur uit nieuwsgierigheid naar mac os x... No way dat ik er ooit een zelf koop. Leuk spul, maar te duur en te vervelend. Net windows, alleen crasht het minder vaak als ik er achter zit.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;120966 schreef : WOAAHHHH
MIJN APPLE MIGHTY MOUSE SCROLLWHEEL doet het niet meer
Ja vervelend he... Maar wat je kan doen is de muis even loskoppelen. Omdraaien en het balletje over een velletje papier ronddraaien... Dan schrik je toch van het vuil dat er uit komt. Meestal doet hij het dan weer tijdje.. En een wattenstaafje met wat alcohol doet ook wonderen.. Maar die van mij is volgens mij echt aan het einde van z'n latijn.. hij scrollt alleen nog maar opzij en naar onderen...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zweer toch wel bij Apple (24" imac). Nog geen ??n keer gecrasht en je moet toch echt 6 windows pc's er tegenover zetten wil je 'n beetje even snel zijn
.Anyway - hele fijne muis vind ik wel
.Ik zal het balletje is ff schoonmaken
- V300 register
- Verbannen
-
Enfin, ik zit nu in Greeneville, TN en ik hoor de hele dag dat vreselijke Southern Accent. Howdy man, hows ya doin todaaay?
Ik ben blij dat ik in een normaal gebied woon en niet in zo'n redneck deel :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;121016 schreef : Ik zweer toch wel bij Apple (24" imac). Nog geen ??n keer gecrasht en je moet toch echt 6 windows pc's er tegenover zetten wil je 'n beetje even snel zijn
.
:crock: of een halve linux bak.

Ok, gooi je alle grafische zooi uit, dan kun je echt vergelijken, bij zowel windows als mac zie ik teveel grafische spielerei om normale systemen er geing uit te laten zien. (en daarmee dus te vertragen)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jos360;121047 schreef : Stefan -Dubbelzinnige opmerkingen- Boogaard.
Enfin, ik zit nu in Greeneville, TN en ik hoor de hele dag dat vreselijke Southern Accent. Howdy man, hows ya doin todaaay?
Ik ben blij dat ik in een normaal gebied woon en niet in zo'n redneck deel :humor:
Doet me denken aan GTA San Andreas, radiozender K-Rose, nummer "All my ex's live in Texas" van George Strait....
- V300 register
- Verbannen
-