Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2009 13:43 #801349
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
dvsdfvsfvfvfgfg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2009 13:55 #801351
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja, die moest inderdaad wel gemanaged worden...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2009 14:10 #801353
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Ah, kijk, allemaal managers hier. Wat zijn de targets?
Ik heb ze voor deze maand al gehaald :+
Ik heb ze voor deze maand al gehaald :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2009 14:49 #801358
door V300 register
Overschreden?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
06-10-2009 21:35 #801390
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
haha lol @ Stefan :humor:
tsjonge jonge tis me een weekje met pap hier... Eerst vergaat hij van de tandpijn. Het toppunt was de nacht van zondag op maandag, 12 minuten in bed gelegen.. En als hij zelfs rond loopt met 'aah' 'aah' en de kop tegen de muur slaat is het niet goed. Gisteren laten trekken en is dat weer opgelost. Krijg ik vandaag een sms: 'Mark, ben op de eerste hulp heb een klein ongelukje gehad aan de linker wijsvinger. Geloof dat de nagel weg is. Gr pap' Dus ik denk, ach valt wel mee :hmmz: Kom ik thuis, blijkt dat 'het gereedschap' van een pers op zijn vinger is gevallen, 1500 kilo! Het topje van de vinger was zo plat dat ze het eraf hebben moeten knippen :no: Tis niet echt zijn week geloof ik..
project woonkamer en 360 zijn dus weer opgeschord, alhoewel dat niet echt het ergste is...
tsjonge jonge tis me een weekje met pap hier... Eerst vergaat hij van de tandpijn. Het toppunt was de nacht van zondag op maandag, 12 minuten in bed gelegen.. En als hij zelfs rond loopt met 'aah' 'aah' en de kop tegen de muur slaat is het niet goed. Gisteren laten trekken en is dat weer opgelost. Krijg ik vandaag een sms: 'Mark, ben op de eerste hulp heb een klein ongelukje gehad aan de linker wijsvinger. Geloof dat de nagel weg is. Gr pap' Dus ik denk, ach valt wel mee :hmmz: Kom ik thuis, blijkt dat 'het gereedschap' van een pers op zijn vinger is gevallen, 1500 kilo! Het topje van de vinger was zo plat dat ze het eraf hebben moeten knippen :no: Tis niet echt zijn week geloof ik..
project woonkamer en 360 zijn dus weer opgeschord, alhoewel dat niet echt het ergste is...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2009 23:15 #801400
door V300 register
Jeetje, dat zal pijnlijk zijn geweest. Gelukkig kan men smsen en meer andere dingen doen met 1 hand!
Sterkte gewenst.
Sterkte gewenst.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2009 23:19 #801402
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
ai das zeker niet best! gelukkig is het een kootje en niet z'n hele hand.
als het goed is valt dat best mee doordat het door het gewicht een soort van "dood" slaat, blijft een raar prikkend/brandend gevoel over.. heb 't een keer van heel dichtbij gezien, toen een pool besloot om te voelen hoe hard een kantbank z'n mes omlaag drukt, 4 vingers pleite en de pool volledig in shock omdat hij z'n vingers kwijt was terwijl hij niets van 't verlies zelf voelde..slb_340;122146 schreef : Jeetje, dat zal pijnlijk zijn geweest
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-10-2009 10:20 #801419
door V300 register
Dat is ook niet slim van die Pool zeg.
Er zijn ook van die fenomenen, dat als je je arm, vingers of been kwijt bent - dat het blijft jeuken op de plek waar je been zat. En dan bedoel ik niet het stompje, maar bijvoorbeeld echt je kuit of je knie ofzo (terwijl je die helemaal niet meer hebt). Maar dat komt vanuit je hersenen. Vet vaag.. hoe moet je daar nou aan krabben????
Er zijn ook van die fenomenen, dat als je je arm, vingers of been kwijt bent - dat het blijft jeuken op de plek waar je been zat. En dan bedoel ik niet het stompje, maar bijvoorbeeld echt je kuit of je knie ofzo (terwijl je die helemaal niet meer hebt). Maar dat komt vanuit je hersenen. Vet vaag.. hoe moet je daar nou aan krabben????
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2009 12:43 #801428
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Dat zijn heel vervelend dingen. Mijn buurman is ooit is met zijn arm in een automatische zetbank terecht gekomen doordat een collega per ongeluk tegen hem op liep. Toen zette de bank even een hoek in zijn arm, op 3 plekken gebroken, gelukkig niks ernstigs verder.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-10-2009 14:26 #801430
door V300 register
hmmm dat soort machines hoort toch beveiligd te zijn met dubbele bedieningsknoppen (die zo ver van elkaar af zitten dat je wel met 2 handen MOET werken)
Moderators: Mark Smeets