Thread zonder onderwerp :D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik heb geen andere mogelijkheid dan er boven op te gaan liggen of met spanning af te w8en. Je kunt nu ook niet meer extra verzekeren tegen hagelschade, aangezien het een zekere verwachting is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik zou hem onder een grote sterke, gezond uitziende, boom parkeren. Alhoewel takken.........niets is zeker......
Zijn er niet huizen van werkende mensen in de buurt, waarvan je de carport ff leent (briefje met uitleg op de auto)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Erik;117290 schreef : (briefje met uitleg op de auto)
:lol:
Dat zal lang blijven zitten met flinke windstoten en regen en hagel.... :nono:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik zie nergens staan dat het niet mag, het is ook gewoon een open doorgang, geen ondergrondse parking.Tj??rd;117284 schreef : Mag jij onder je kantoor parkeren met LPG? Bij het kantoor tegenover mijn vorige huis was dat verboden.. Bedenk ik me nu pas eigenlijk, ik parkeer altijd overal zonder ergens op te letten (met LPG-tank dus ook)
Het is een kantoor dat over een doorgang naar het binnenterrein gebouwd is. De vloer waarop mijn voetjes staan ligt ongeveer 7 meter boven de straat. De auto staat dan dus ook nog bovengronds, dus de eerste 20 cm water kunnen geen kwaad.Erik;117285 schreef : Hmmm, onder het kantoor ---> overstromingen??
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hij staat nu veilig in onze loods. Ook goed...
- V300 register
- Verbannen
-
Ontopic: het is maar goed dat de DLS in de garage staat thuis, want met alle roest zouden de kleinste hagelstenen al grote gaten veroorzaken! :lol:
- Mark Smeets
- Moderator
-
De Ka van een collega van pa is afgekeurd wegens roest aan de kokerbalken. Pas 9 jaar oud!!! Vind ik niet normaal hoor... En dan dacht ik dat Ford wel een betrouwbare Europese producent was. :uh-uhh:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ja, kijk eens naar Mercedes, zelfde verhaal.....