Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ALLES.v0lv0freak;115772 schreef : ik zou dus noooooooit een vaatwasser willen. wat is er mis met ff de afwas doen?
Ik heb mijn frustraties hierover al eerder geuit, maar doe het graag nog eens

Van de eeuwige kriebelneus tot aan het altijd te lage aanrecht. Van de verschrompelde handjes achteraf tot aan de irritaties tijdens het schrobben als iets er niet af wil (laten weken! NEE, ik wil het NU schoon hebben). Van het afdrogen (oja dat moet ook nog) tot aan de volgende avond, wanneer je dezelfde vuile vaat terugvindt op het aanrecht.
Het is een ondankbaar werkje, zonder langdurig resultaat. Ik ruil het ?ltijd liever in voor een ander huishoudelijk klusje, welke dan ook.
Heb net even testgedraaid: met de hand krijg ik het niet schoner. Zeker de koffiemokken niet!
Lang leve de vaatwasser (voor zolang het duurt)! Misschien toch maar zo'n lekbak kopen
edit: de kosten vallen reuze mee, als je elke dag de vaatwasser gebruikt kun je met 6 euro bijna een maand doen (water betaal ik niet apart voor, dus alleen de elektriciteit)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wij hebben er een jaar terug een gratis gekregen die na een maand of wat dacht ook de keukenvloer te kunnen gaan schoonmaken.
Van emigrerende vrienden konden wij toen een peperdure machine voor weinig overnemen (dat ding heeft meer programmas als de commerciele en de publieke omroep samen) en we kunnen niet meer zonder. Het wordt schoner als met de hand.
Nu kan ik in de tijd die de afwas normaal kostte mooi andere dingen doen.
Zeker met 2 kinderen die nu ook flink wat afwas beginnen te produceren is het ideaal.
De kriebelneus en het te lage aanrecht klinken me erg bekend in de oren, de rimpelhandjes zijn wel te voorkomen door handschoenen te gebruiken bij het afwassen.
*His name's Forrest.Jos360;115776 schreef : Ik zit nu 'even' Forrest Gump te kijken. Wat een vette film is dat toch
-Like me.
* I named him after his daddy.
-He got a daddy named Forrest, too?
:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
We hebben er sinds de geboorte van Amber ook maar 1 het huis in gezeuld, hoewel ik het eerst wat onzin vond (we zijn toch maar met zijn tweetjes? Afwasje is zo gedaan...) scheelt het toch flink.
's avonds hebben we gewoon meer tijd voor andere, leukere dingen, en de afwas blijft nu niet meer staan als Amber een huilavondje heeft
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;115798 schreef : Ik heb de neiging om 'het ding' nu heel vaak aan te zetten, gewoon omdat het kan....er is alleen nog wat vaat nodig. FEESTJE IN UTRECHT!
Klinkt goed. Ik had ook altijd 'waar heb je dat ding voor nodig in je eentje. (Maar de vaat na 1 week is best wel vervelend) Nu met ons tweetjes is ie ook best wel vol, servies, bestek en glazen en hij's vol. Pannen gaan nog met de hand. (omdat we daar minder hekel aan hebben als een halve vaatwasser aan klein werk met de hand wegwerken ipv die 5 pannen)
- V300 register
- Verbannen
-
Heb gister al wel twee dingen kapot gemaakt: 1 pan waarvan de anti-aanbaklaag al helemaal vergaan was (helemaal kromgetrokken + nog meer teflon eraf) en een vleesbakje voor in de koelkast, die kon de hitte ook niet aan
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;115798 schreef : Ik heb de neiging om 'het ding' nu heel vaak aan te zetten, gewoon omdat het kan....er is alleen nog wat vaat nodig. FEESTJE IN UTRECHT!
Adres, tijd, dresscode? :y:
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan zou ik maar eens een energiebesparend programma kiezen...punkazz;115858 schreef : die kon de hitte ook niet aan
Lagere temperatuur en minder waterverbruik...
Hier is alles perfect schoon op de eco-stand. Merk-vaatwastabletten werken ook echt stukken beter als de huismerken hebben we ondertussen uitgevonden. Aanbiedingen afwachten en inslaan en dan is het net zo duur als de goedkope soorten.
Het begint hier bijna een huishoudclubje te worden...