Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
In 6 dagen moet je gewoon doorbuffelen, dan lukt het wel. In 5 dagen ga je gewoon kapot, dan heb je het weekend nodig om bij te komen.
Vrachtwagenrijbewijs: Als je het budget hebt, gewoon doen! Je verdient het in economisch betere tijden in 1 zomervakantie terug.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;115706 schreef : Vrachtwagenrijbewijs: Als je het budget hebt, gewoon doen! Je verdient het in economisch betere tijden in 1 zomervakantie terug.
budget is totaal geen probleem, zo duur is het ook weer niet (goede vrijd van mij was voor 2100 klaar, een andere vriend was dat alleen al kwijt voor de aanhangwagen :lol:)
Enigste rede van twijffel, is dat ik het idd alleen in de zomervakantie ga gebruiken, maar je moet ook meerekenen dat je normaal ander werk had gehad, dus dan is de termijn van terug verdienen wat meer dan 1 vakantie
Aan de andere kant, 'gewoon' vakantiewerk zuigt enorm, vrachtwagen rijden niet :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had een normale bijbaan waar ik een normaal salaris kreeg. Toen ik 18 werd heb ik direct mijn rijbewijs gehaald en de volle vakantie fulltime gereden. Doordat ik bijna het dubbele verdiende van mijn normale bijbaan had ik uiteindelijk mijn rijbewijs voor 90% terugverdiend in 1 vakantie. De overige 10% volgde vlug met zaterdagwerk.
Ik moet wel zeggen dat ik ideale omstandigheden had. Rijbewijs net voor de vakantie gehaald, 18 jaar dus bij andere bijbaan nog 17 = minderjarig = minder salaris, een baas waarbij ik net zoveel uur mocht werken als ik zelf wil (=veeel uren
Daarom zal je er inderdaad wat langer over doen om het terug te verdienen, maar je hebt dan iig je rijbewijs. Dat kunnen veel mensen van jouw leeftijd niet zeggen!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Theorie is 2 jaar geldig, maar ik denk dat ik dan ook in 1 keer trekker oplegger erbij pak, mag ik meteen ook met zware aanhangwagens achter de auto rijden
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Het schijnt trouwens dat je voor het bus rijbewijs 20 of 21 moet zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
edit: Mark, ik ben 21 dus ik zou een busrijbewijs kunnen halen.