Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 15:15 #792845 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Nouja, in 6 dagen is het wel te doen, ik zou er voor de compleetheid mijn loonstrookjes eens bij moeten pakken maar ik weet zeker dat ik de 70 uur ook wel eens in 5 dagen gehaald heb.
In 6 dagen moet je gewoon doorbuffelen, dan lukt het wel. In 5 dagen ga je gewoon kapot, dan heb je het weekend nodig om bij te komen.
Vrachtwagenrijbewijs: Als je het budget hebt, gewoon doen! Je verdient het in economisch betere tijden in 1 zomervakantie terug.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-08-2009 15:31 #792847 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

Jos360;115706 schreef : Vrachtwagenrijbewijs: Als je het budget hebt, gewoon doen! Je verdient het in economisch betere tijden in 1 zomervakantie terug.

budget is totaal geen probleem, zo duur is het ook weer niet (goede vrijd van mij was voor 2100 klaar, een andere vriend was dat alleen al kwijt voor de aanhangwagen :lol:)

Enigste rede van twijffel, is dat ik het idd alleen in de zomervakantie ga gebruiken, maar je moet ook meerekenen dat je normaal ander werk had gehad, dus dan is de termijn van terug verdienen wat meer dan 1 vakantie ;)

Aan de andere kant, 'gewoon' vakantiewerk zuigt enorm, vrachtwagen rijden niet :y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 15:43 #792849 door V300 register
Niet helemaal waar, tenminste, zo was het voor mij.
Ik had een normale bijbaan waar ik een normaal salaris kreeg. Toen ik 18 werd heb ik direct mijn rijbewijs gehaald en de volle vakantie fulltime gereden. Doordat ik bijna het dubbele verdiende van mijn normale bijbaan had ik uiteindelijk mijn rijbewijs voor 90% terugverdiend in 1 vakantie. De overige 10% volgde vlug met zaterdagwerk.
Ik moet wel zeggen dat ik ideale omstandigheden had. Rijbewijs net voor de vakantie gehaald, 18 jaar dus bij andere bijbaan nog 17 = minderjarig = minder salaris, een baas waarbij ik net zoveel uur mocht werken als ik zelf wil (=veeel uren ;) ) en gunstige belastingtarieven als student. Dat laatste heb jij ook, de rest wat minder.
Daarom zal je er inderdaad wat langer over doen om het terug te verdienen, maar je hebt dan iig je rijbewijs. Dat kunnen veel mensen van jouw leeftijd niet zeggen!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-08-2009 15:46 #792850 door Mark Smeets
Heb jij ook trekker oplegger? Of alleen vrachtwagen?

Theorie is 2 jaar geldig, maar ik denk dat ik dan ook in 1 keer trekker oplegger erbij pak, mag ik meteen ook met zware aanhangwagens achter de auto rijden :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 15:48 #792851 door V300 register
Ik heb trekker oplegger ook ja. De eerste vakantie heb ik met bakwagen gereden en na de vakantie van het gespaarde geld oplegger gehaald. Ik was in april 18 geworden en in december had ik mijn boekje vol ;) Tegenwoordig rijd ik op zaterdag met de oplegger om voedsel rond te brengen. Deze vakantie heb ik de laatste maand geen werk meer omdat ik voorbereidingen wilde treffen voor Amerika, dus nu ben ik klaar met werken :)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-08-2009 15:50 #792852 door Mark Smeets
heb je ook nog het motorrijbewijs dan? En tank? ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 15:50 #792853 door V300 register
Nee, het boekje dat ik wilde hebben heb ik vol. Motor en bus heb ik niet ;)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2009 15:51 #792854 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
De leukste mis je dus...

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-08-2009 15:52 #792855 door Mark Smeets
Haha motor wil ik ook niet (voor eigen best wil ;) ) Daarnaast heb ik ook geen 'tijd' voor een motor later, met al die auto's. En als ik al een motor wil, dan zo'n herrie ding :P

Het schijnt trouwens dat je voor het bus rijbewijs 20 of 21 moet zijn?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 15:52 #792856 door V300 register
Neuh. Wat betreft motorrijbewijs: Ik blijf liever leven. Wat betreft bussen: Wanneer zou ik ooit in een bus kunnen/willen rijden?

edit: Mark, ik ben 21 dus ik zou een busrijbewijs kunnen halen.

Moderators: Mark Smeets