Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;115772 schreef : ik zou dus noooooooit een vaatwasser willen. wat is er mis met ff de afwas doen?
:humor: Op zich niet veel behalve dat je als je een eigen huishouden runt ook nog de was moet doen, de ramen moet lappen, moet stofzuigen, boodschappen moet doen, moet dweilen zo nu en dan, moet koken, de plee moet poetsen, de badkamer schoon maken, de dakgoot leeg moet scheppen, de kozijnen schilderen, de tuin onderhouden, de administratie moet bijhouden en nog wat van die dingetjes die stuk voor stuk helemaal niet zo heel erg zijn behalve dat het nogal veel van dat soort dingetjes zijn. Dus als je een apparaat kunt vinden dat je wat uit handen neemt: GRAAG!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar wie weet organiseer ik hier ooit een (bruine) kroegentocht ofzo, met als afsluiter de Tivoli-kinderdisco, speciaal voor JL
. Gegarandeerd vrolijke foto's Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;115995 schreef : ... de Tivoli-kinderdisco, speciaal voor JL
.
Laat maar, ik val op oudere vrouwen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Tabitha is ook erg blij met d'r neefje.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;116036 schreef : echt smerig ros?..
Ros?bier is pas vies...
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;113939 schreef : scheepsmotor heeft geen startmotor
die zetten ze net voorbij BDP en dan laten ze via een aparte aansluiting perslucht in de cilinder. Das al genoeg om hem aan de gang te krijgen.
Ik had zaterdag nog een klant die startkabels zocht voor zijn scheepsdiesel. Hij had zijn dynamo kapot en de accu leeg (goh, waar heb ik dat eerder gehoord? :humor:) en hij moest toch de boot aan de gang krijgen.
Met een startmotor dus.