Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
wordt wel krap, want zaterdag is normaal maar 3 uurtjes en dan blijf ik steken op 59 uur
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je moet er geen gewoonte van maken inderdaad, maar zo af en toe... niets mis mee :y:
- Mark Smeets
- Moderator
-
dit is nu mijn 5de en laatste week vakantiewerk. De andere 4 weken heb ik 'gewoon' 50 uur gemaakt, en elk weekend uit en ook nog 1 keer per week sporten. Dus het sociale leven komt ook nog genoeg aanbod
Overinges, ik vind het best relax. Lijkt me vet om een nieuw systeem in te voeren. 1 week werken 80 uur, en de andere week vrij. Gewoon ff 1 dagje bijslapen en dan heb je 6 dagen weekend
- V300 register
- Verbannen
-
80 uur in een week lijkt me dan wel weer erg extreem.
Ik heb een keer een weekje gedraaid van 65 uur, waarvan de eerste 3 dagen 3x 14,5 uur achter elkaar door waren. Aan het eind kon je me opvegen. Maar wat een gaaf project was dat, en iedereen was zo hard bezig dus dat geeft een heel aparte sfeer.
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;115524 schreef : 60 uur draaien in een week is absoluut niet gezond. Waar doe je het nog voor. Werk je om te leven of leef je om te werken.
Niets mis met 60 uur werken in de week. Vorig jaar zomervakantie draaide ik als chauffeur gewoon weken van 70-75 uur en dat voelt nog niet extreem raar. Je verdient er goed geld mee en daardoor werk ik om te leven en voor een 360
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;115557 schreef : Ik heb met 40 al te weinig tijd om te leven, ik zou liever niet werken. (maar tja, dan heb je geen geld om te leven) 36 uur per week vond ik wel een leuke tussenoplossing. (Zeker als je baas je voor 40 in dienst heeft en alleen een 36 urige opdracht kan vinden
)
3 dagen van 12 uur doen dan maar?