Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vroeger, toen shag nog 'zwaar' mocht zijn bestelde een vriend van me ooit een pakje "zware jongens" (javaanse jongens 3/4). Ik heb nog nooit zo hard gelachenWouter76;105235 schreef : Deze jongen houd het liever bij shag, drum of javaanse 3/4.

Ik ben ook begonnen met shag (drum, 3/4, samson), uiteindelijk toch op sigaretten overgestapt.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;105244 schreef : Je hebt van die tweepersoonsspeeltjes voor vrouwen die op vrouwen vallen. Daarmee zal het lukken.
hehe, dat zou moeten lukken ja! Zo kan je wel hoge stapeltjes maken mits het voor de vrouwen niet zoveel uitmaakt welk g**tje :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het ?nige wat w?l lekker ruikt, is een sigarenluchtje.... maar dan nog hoef ik m'n longen niet te asfalteren.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Voorlopig ben ik alleen nog van de Rock 'n Roll, en ik was niet echt van plan om de rest van je lijstje over te nemen. Behalve nummer 3 dan, ik ga niet 't klooster in.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik heb een jaar gerookt om stoer te doen op de middelbare school, op een gegeven moment was de lol er wel vanaf en ging ik van zowat een pakkie peuken of een half zakkie shag naar niets van de ene op de andere dag. heb er tegenwoordig al een halve hekel aan als er rook in m'n richting uitgeblazen word, kan er nieteens meer tegen
- Mark Smeets
- Moderator
-
slb_340;105244 schreef : Je hebt van die tweepersoonsspeeltjes voor vrouwen die op vrouwen vallen. Daarmee zal het lukken.
Dendorssers;105248 schreef : Zo kan je wel hoge stapeltjes maken mits het voor de vrouwen niet zoveel uitmaakt welk g**tje :no_comment:
Kevin;105250 schreef : Alles ging maar net naar binnen Erik.
:+
:humor::lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;105209 schreef : dat gaat wel niet passen in een ??npersoonsbed Anjo
wedden van wel! gewoon een paar creatieve standjes verzinnen:humor:
ok ik kap ermee, dit word zo wel heel erg offtopic:crazy2: